eski mahçupluğum ve sıkılganlığım kalmamıştı...

5 yorum:

  1. Bayıldım, bence oldukça fazla şey anlatıyor...

    YanıtlaSil
  2. begenmis olmaniza sevindim. tesekkurler...

    YanıtlaSil
  3. :D Meral abla son kez rahatsız ediyorum ama hangi video ? Hangi yıla ait ? ? Yahuuu meraktan çatladım sanki hiç görmediğim bir videoyu izliycekmişim gibi sabırsızlandım .Deliricem :DÖyle ballandıra ballandıra anlatıyorsun ki :D Videonun üzerinde hangi foto var ? Hangi yıla ait :D Bunu yayınlama rezil oldum iyice bu ne yaaa .Bundan sonra söz hepsine bir isim vericem

    YanıtlaSil
  4. bu bloglarin calisma mantiklari hep aynidir diye dusunerek postun altina birakiyorum yorumu ashley.

    "Sunday, October 28, 2007" bu tarihli postun canim. "annecim babacim cok korkuyorum" :)) kafam cok karisti. yorumu hangi posta yazdigimla ligili bir bilgi gelmiyo mu sana?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Merak abla , blogların yorumları hakkında doğru düşünüyorsun ama ben onlara isim vermediğim için zamanında o yüzden şimdi yaptığınız yorumları görüyorum ama neyin altına olduğunu göremiyorum.Seni şimdi 3 kat daha fazla seviyorum :D En baba video o :D Arkadaşlarım ve beni kırıp geçiren delirten video :D O ne biçim düşüştür ne biçim efektir arkadaş ya :D Sende artık bizdensin :D Koca blog dünyasında ne arkilerim oldu ama hiçbiri yorum yapmadı şimdiye kadar o yıllara inip :D Sen o yılları bulduğun yetmiyor birde en baba videoyu bulmuşsun :D Senin burcun nedir ? Çok çok selamlar sevgiler :D Yeni video eklerim ama şuan blog hırsızlığı ile uğraşıyor annem ve bişiler eklersem tamamiyle koparabilir beni buralardan .Kısa sürede görüşmek üzere.Dur sana birde mail yazayım

    YanıtlaSil