Leonard Cohen

16 yorum:

  1. Canım, bunu poster yapabilir miyiz? Bir de keşke çizgi roman yapsak seninle, hikayenin kahramanlarından biri de Cohen olur hem. Keşke yapsak...

    Hep çok güzel yapıyorsun canım...

    YanıtlaSil
  2. sen iste melegim her seyi yapariz...

    YanıtlaSil
  3. I love your illustrations. They say so many things. They are magical.

    YanıtlaSil
  4. thanks vienna! you too... you are magical! ;)

    YanıtlaSil
  5. I think this is my favorite, but I just found your blog, so there is so much more great art to see.
    Dane

    YanıtlaSil
  6. cohen bu kadar sevimli oldu mu ki hiç? :P

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Meral Doğan;

    Bir cohen hayranı olarak favorim bu oldu:elinize sağlık..
    AyşeninKitapKulübünden
    BİLLUR

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Meral bütün illustrasyonlarını çok beğeniyorum. Bu da en sevdiklerimden:)

    YanıtlaSil
  9. o halde leo senindir sevgili ayşe :)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler, gerçekten de bugünlerde yazacağım bir yazıda senin ismini ve blog linkini vererek kullanmak istiyorum bu resmi, iznin olursa...

    YanıtlaSil
  11. resim sizin, istediginiz zaman istediginiz yerde kullanabilirsiniz... ayrica butun o guzel seckilerinizin arasinda resmimi gormek cok mutlu edecek beni. cok naziksiniz...

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. Meralcim, Cohen'i aldım, koydum, tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil