salkım söğüt

İllüstrasyon: Meral Erdoğan

8 yorum:

  1. Bu benim olsunnnnn!
    Bayıldımmmmmmmmmmmmmmm:D

    YanıtlaSil
  2. olsun kutucum. donusun icin bir seyler dusunuyorum...

    YanıtlaSil
  3. tanıdığım ilk ve en iyi illustrator :)) meral ablacım senden öğrendim mesleğmle ilgli biçok şeyi, e bi nevi de senin sayende mezun oldum. bikeredaha tesekkurler. supersin buarada :)

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğim ağaçtır salkım söğüt..çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Vogue Avustralya'nın 50. yıl sayısının Cate Blanchett'li kapağını gördünüz mü? Çok hoş. Fotoğrafları moda illüstrasyonlarına benzetmişer veya dönüştürmüşler. Söğüdün altındaki kadın bana o kapaktaki Cate Blanchett'i çağrıştırdı.

    YanıtlaSil
  6. cok tesekkurler, sayenizde haberdar oldum, gercekten cok guzeller... David Downton'mıs illustrator, birini secmek istedim ancak beceremedim. dort farkli kapak, dordu de harika.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil