Kuzguni

12 yorum:

  1. meral yine sahaneler!
    ben de istiyorum , ben de, ben de, ben de...

    YanıtlaSil
  2. omuzdaki karga ne ola ki? :p

    YanıtlaSil
  3. It's a great work here.

    It's great to see you keep working.

    YanıtlaSil
  4. Kuzuuu, bayıldım buna ben:))
    Bu yaz ki tişört koleksiyonumu senin çizimlerinden yapacağım ona göre!

    YanıtlaSil
  5. vintagepeony, ceydacim, canim kutucum, en sevgili burcak cok tesekkurler.

    defneyleyasamak, hic merak etme bu yil veriler sozlerin hepsi bir bir tutulacak!

    R. Cihan, sanirim her sabah balkona gelenlerden biri...

    i love you aly.

    kutcum, tisortler icin yeni desenler dusunuyorum merak etme...

    YanıtlaSil
  6. aysecim ben de senin gibi moleskine tutkunuyum :)

    YanıtlaSil
  7. i like this one....is this a moleskine journal?

    YanıtlaSil