Annem'e

16 yorum:

  1. çok güzel olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. harika çizişsin yine ayakpapılar çok cici :)

    YanıtlaSil
  3. this is a really wonderful work !!

    YanıtlaSil
  4. bende öğrenmek istiyorum bunları çizmeyii.içim gidiyor ne kadar güzeller...

    YanıtlaSil
  5. her şey çok güzel yine.

    bu gunlukkolajlar ismi çok sönük kaldı çizimlerin yanında. Efsaneye doğru gidiyor. Hiç de günlük değil!

    YanıtlaSil
  6. so lovely and lonesome. i love this very much :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel, çok zarif, çok hüzünlü...

    YanıtlaSil
  8. ay ben biliyorum bu ayakkabıların hikayesi...
    canım kuzucum benim...

    YanıtlaSil
  9. Ooooh, so cute.....and painful at the same time, love it

    YanıtlaSil
  10. i am so touched by your gorgeous heart & art!!

    YanıtlaSil
  11. blogunuzu bugün keşfettim ve çizimlerinize bayıldım, süper bir bakış açınız ve anlatımınız var, tebrikler :))

    YanıtlaSil
  12. süper olmuş bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. Hikayeler..hikayeler..Bu yuzden bu kadar guzeller..

    YanıtlaSil