Modern insandan nefret ediyorum!

14 yorum:

  1. bayılıyorum çizimlerine :) çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Meralciğim her zamanki gibi, çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir çalışma olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. sam hocam nerdesin sen bigün gittin sandiyagoya gidiş o gidiş valla insan bi çaldırır ben geldim filan diye.
    Ps: Blog güzel

    YanıtlaSil
  5. seni takip etmeye karar verdim

    senawantsmorefashion.blogspot.com

    =*

    YanıtlaSil
  6. qué lindo!!!!how beautifull is this!!!!besos from buenos aires!!!

    YanıtlaSil
  7. Meral Hanım, bu çizimi Ceyda'nın blogda (fotoğraf penceresinden) görmüş ve bayılmıştım. Ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
  8. cizim süper olmus süper !!

    YanıtlaSil
  9. Mesajınızın başlığı ile birlikte değerlendirildiğinde daha da ilginç bir görünüme bürünen ve insanı düşünmeye sevk eden çok güzel bir çizim sevgili Meral :)

    YanıtlaSil
  10. Cok hos kareler var,Orjinal gorunen kameran ise ayri bir hosuma gitti..

    Sevgiler

    YanıtlaSil