Afrika dönüşü...




çok şanslıyım tam evimin üzerinden geçiyorlar ve daha da güzeli mola verip bir gece konakladıkları yer yine yaşadığım yere çok yakın... zira ertesi gün tekrar bir veda seremonisi yaşıyoruz... Bu fotoğrafları 24-25 Ağustos 2009 tarihinde, yanılmıyorsam Afrika'ya dönüş yaptıklarında çekmişim (canon EOS 5-D), tekrar türkiye'ye geliş yolları evimin üzerinden mi henüz öğrenmedim ancak bu kez daha iyi bir objektifim var, heyecanlıyım....

bu arada bilgi üniversitesi'nin fotograf atölyelerine kaltıldığım dönemde dersini aldığım hocam Defne Sesin Okay'ın "saklı zaman" isimli fotoğraf sergisi 4 nisan'a kadar G-Art'ta... hafta sonu belki karşılaşırız. salonda kızıl örgü saçları olan kıza çekinmeden gülümseyebilirsiniz :) Galeri G-art Harbiye mahallesi kadırgalar caddesi no.3 maçka istanbul tel: 0212 296 08 76


21 yorum:

  1. Bügün konularımız benzer Meralcim:)

    YanıtlaSil
  2. ne şans ama...şahaneymiş..
    bi de her kızıl örgü saçlı kıza tebessüm edesim geldi ..umarım biri sana denk gelir :)

    YanıtlaSil
  3. AAAA ne güzel .bir paylvşım. Kuşlar.. Defne Sesin Okay'ın "saklı zaman" isimli fotoğraf sergisi 4 mart'a kadar G-Art'ta... diyorsunuz. Oysa bugün 19 Mart. acaba tarihte bir hata ypılmış olmasın. Bu arada sizi tanımak isteriz de. :))

    YanıtlaSil
  4. aysecim, hemen bakiyorum...

    kutupcan, umarim :)

    Profosor, cok tesekkur ederim, evet yanlislik yapmisim. 4 mart baslangic tarihi, nisan olmaliydi... hemen editledim :) tekrar cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
  5. canon EOS 5D canavar gibi dehşet bir makina :) bu arada görmek isterim sergisini mutlaka

    seni de.... :)

    YanıtlaSil
  6. hafta sonu icin konusalim ceydacim :) evet cok severek aldim makinami 2 yil once. ilk iki ay ders baslayana kadar kutusunda kuzu kuzu yatti... snrasinda da odevler disinda elime almadim. simdi araya bir iki yil girdi, birbirimize pek alisamamistik :) bakalim hayirlisi...

    YanıtlaSil
  7. İnanmıyorum Canon eos 5d mi sende
    nasıl yatar kuzu kuzu kesinlikle uyumasın :) harika kareler çekersin sen eminim
    tamam önümüzdeki haftasonu için plan yapalım haftaiçi mailleşelim

    hem makinanlada kaynaştırayım seni :)

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle cok sanslisin Meralcim, bunlari gorebilmek icin kapinizin onunde yatabilirim :)

    YanıtlaSil
  9. gorkemcim, agustos icin yap bir plan beklerim :) o kadar buyuleyici ki, dakikalarca dans edercesine bir gosteri yapiyorlar ve ben de nefesimi tutup oylece bakakaliyorum...

    YanıtlaSil
  10. cok cici kareler olmus cidden :) super yakalamissin :))

    YanıtlaSil
  11. kuzu fotoğraflar süper, ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  12. fotoğraflar çok güzel azizim!
    g-art'a geleceğim.peki seni görecek miyim?
    kısmet!
    umuyorum.

    YanıtlaSil
  13. süper görüntü, bende o makinanın kenarda dinlendirilmesine acayip şaşaırdım :)) ceydanın da hemen ısınma turları düzenlensin bende gönüllüyüm :))

    YanıtlaSil
  14. nilay, begenmene sevindim :)

    pinarcim, tesekkurler :)

    aysenur, yine mi denesek? belki bu kez oncesinde konusuruz :)

    asmabahce, tesekkurler :)

    Burcu, umarim artik zaman yaratabilecegim... cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  15. ne şanslısın meral..
    bir ya da 2 ay kadar önce benim de tepemden geçiyordu böyle bir kafile ama malesef senin gibi yakalayamadım. cep telefonumla çekmeye çalıştım ama 1kaç saniye içinde o kareyi yakalamam imkansızdı. :)
    ya düşündüm de acaba bu kafile benim gördüğüm olabilir mi?? Libya'dan Türkiye'ye geçmiş olabilirler mi? :)

    YanıtlaSil
  16. yok tam okumamışım pardons :)
    6 ay sürmüyordur yolculukları :)

    YanıtlaSil
  17. vintage peony, ayni kafile midir bilemiyorum ancak hakli olabilirsin. bir arkadasim gectigimiz hafta türkiye'ye donduklerinden bahsediyordu...

    libya'da misiniz?

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. jean-christophe grange'in leyleklerin uçuşu kitabında bu konuyu baya geniş anlatıyordu..
    düşünsene kuşun tekinin ayak bileğine mesaj koyuyormuşum, kuş da meral mesajın var diye sana geliyormuş :)
    akşam akşam nasıl hayallere daldım ben böyle yahu hahahaha :D

    Libya'dan sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. evet evet, kitabin en sevgidigim bolumuydu :)

    "libya'ya" da cok sevgiler :)

    YanıtlaSil