sahipsiz bir ev ve umut veren kuşlar...

burada yaşamaya başladığımdan beri sokağın başındaki bu sahipsiz villa, bahçesinde dalları kozalak yüklü çam ağacıyla dikkatimi çekmistir. son bir yıldır sokağa her çıkış ve eve dönüşlerde önünden geçerken içim burkuluyor. en az 15 yaşında olmalı. geçtiğimiz yıl nedeni belirsiz bir şekilde yanarak tamamı siyaha boyandı. dörtte üçü yanmış olmasına rağmen simsiyah bir heykel gibi tek bir kozalağını bile düşürmeden öylece duruyor. yanmış olan dalların çoğunda minik kuş yuvaları var. kuşlar umut vermiş olmalı. bu bahar her şeye rağmen hayata tutunacağım dedi ve yangından en az hasar gören kısmını yeniden yeşile boyadı... bir kez daha kendine hayran bıraktı beni.







sony cyber-shot DSC-W100

10 yorum:

  1. birşey söyleyebilirmiyim
    cennet mi orası:)

    YanıtlaSil
  2. ben de hayran oldum :) aferin ona!

    YanıtlaSil
  3. üzüldüğün kadar varmış kuzu...ama bak yeşillenmiş herşeye inat...minikle çektiğin fotoğraflar da çok güzel, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. cok guzeller agaca arkadaslik eden kuslar sanki, onun bir
    parcasi kozalak gibi gorunup bir butun olmuslar..

    YanıtlaSil
  5. sen nerede oturuyorsun böyle Meral? ne güzel bir yer orası öyle! bize de kiralık düşer mi? :P

    YanıtlaSil
  6. ben de ağacın azmine ve hayata tutunuşuna hayran kaldım.. doğa nelere kadirin en güzel örneği bence :))

    YanıtlaSil
  7. sisli'den sonra bana cennet gibi geliyor zeynepcim :)

    zizim, olunmayacak gibi degil di mi :)

    pinarcim, tesekkurler :)

    ilkyaz, aynen oyle...

    tibet'in annesi, sehre uzak bir yer, yine de olur dersen hemen bakariz :)

    nilaycim, aslinda pek farkimiz yok di mi?

    YanıtlaSil
  8. bana dediğin yer olsa gerek kışıve yazı bir birinde farklı
    tüm evler sahipsiz gibidir yazın sahiplerini buluyorlar ssadece evler değil toprakta ağaçlarda

    YanıtlaSil
  9. evet ceydcim sanabahsettigim yer ancak yaz kış insanlarin yasadigi bir yer burasi. bu evin sahibi son bes yildir bir yaz dahi gelmedi... o yuzden sahipsiz diyorum... bahce mahvolmus durumda :(

    YanıtlaSil
  10. o ağacı örnek alsam çok iyi olacak herşey :/

    YanıtlaSil