It's your choice

pitir pitir bir surat... doktorun önerdiği bir kutu prednol-L liyofilize enjektabl toz, bütün gün kanıma karışmayı bekledi durdu...

evimin bütün pencerelerinden sokak fotoğrafı çekmeyi denedim. olmadı odama döndüm, o da olmayınca yine içime... sevdiğim bütün insanların benden uzakta oluşunun birden fazla nedeni olmalı...

uzak mesafe sorunsalı bu kez tersine döndü ve gece abimi getirdi... kazıklı voyvoda'dan, deniz kabuklarımdan, mersin morinalarından ve dünyanın en güzel balıklarından konuştuk. kafası çok karışıktı. salondan ayrılırken iyi uykular dilediğimi anlamadı "mavi pabuçlar çok şirin" diyerek 15 dakika önce ısrarla uyumayı reddettiği karyolama doğru ilerlerken ben babama ne kadar da benzediğini geçirdim içimden... evet minik olan bendim, kanepe benimdi.

bugün yağmur yağarken gökyüzünde gördüğüm en güzel griydi.


























sony cyber-shot DSC-W100

15 yorum:

  1. Bence de mavi pabuclar cok sirin:) Bu arada fotograflara bakip Istanbul'un neresi oldugunu kestirmeye calistim ama bulamadim:( En cok sevdigim sehri unutuyormuyum ne:(

    YanıtlaSil
  2. tripotdaki çok yakışıklı çıkmış :D
    bende babetdeki mavi tonu beğendim :)

    bu arada çekmeye devam ;)

    YanıtlaSil
  3. İlacını görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı,ameliyatımdan sonra aylarcaaa kullandım ben onu,şiştim şiştimmm,şimdi diyetisyenler yardımı ile inmeye çabalıyorum:(
    geçmiş olsun bu arada,hımmm birde mavi papuçların kesinlikle çok şirin:)

    YanıtlaSil
  4. Deniz kabuğunu sevdim ben de.Bir de renkli kalemleri.İşte bu yüzden bir an önce yaz gelse olmaz mı?Griden sıkıldım da?

    YanıtlaSil
  5. ev içi karelerine bayıldım canım.. ohh kış gidiyor, cici pabuçlar dolaplardan çıkıyor :))

    YanıtlaSil
  6. pıtırlı kuzu...bayıldım fotoğraflarına...

    YanıtlaSil
  7. grilerden sonra evine ait fotografları çok sevdim ben renk var, detay var daha ne olsun

    YanıtlaSil
  8. mavi papuçlar, diğer pek çok detay gibi, gerçekten de şirin:)

    YanıtlaSil
  9. evde cekilen resimler cok hosuma gitti !!!

    YanıtlaSil
  10. BAIDM, unuttugunu hic sanmiyorum :) burayi bilen cok az, genellikle dalış yapanlarin bildigi bir yer. buyukcekmece korfezinin cikisinda bir burun...

    ceydacim, o yakisikli evimin en nadide parcasi :)

    şuşu, cok gecmis olsun. umarim zorlu bir diyet degildir :( tek bir doz bile olsa alerji için kortizon verilmesi can sıkıcı...

    ayşelon, ben de balkon kapisini acik birakayim, tulperde havalansin, iceri kus sesleri girsin istiyorum...

    nilaycim, teskkurler :) bahar yagmurlarini da atlatabilsek...

    pinarim, ben de sana bayiliyorum :)

    burcuuuu, cok tesekkurler. keske biraz da yetenek olsaydi :)

    aysecim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. senacim, begenmis olmana cok sevindim... umarim bu konuda biraz gelistirebilirim kendimi :)

    YanıtlaSil
  12. fotoğrafların da kolajların kadar güzel ..

    YanıtlaSil
  13. òtimas fotos, e em detalhes vemos o mestre Klimt.
    Parabéns!

    YanıtlaSil
  14. vintage peony, cok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. ardiano Olá,
    Seus desenhos são muito bonitos:) você está certo Klimt perfeito!
    Obrigado ...
    ps: Me desculpe, eu não sei português ...

    YanıtlaSil