Tuğba'nın uçuran sürprizi...

oyuncak tasarımı yapan, sergileyen siteleri uzun zamandır ilgiyle takip ediyorum... hemen hemen her ziyaretimden sonra da, bir tane alıp inceleyerek kafamdaki bebekleri hayata geçirme hayalleri kurarken buluyorum kendimi. bu hayallerim o kadar gerçekçi ki ofise gelen hediyelerin paketleri, rafya bantlar, kurdelalar, annemin evinde bulduğum kumaş parçaları, bay Z'nin çer çöp bunlar diyerek sürekli atmaya yeltendiği parçalar "bir gün zaman olacak" umuduyla bir hazine kutusunda özenle birikirken geçtiğimiz ay defne'nin annesi sevgili tuğba, loppillak'ın nefis tasarımı uçan kedi gökmen'le bir sürpriz yaptı... tuğba'nın bu seçimine hissikablelvuku demek istiyorum :)

tekrar çok teşekkürler tuğba'cığım...

loppilak'in tasarımı kadar paket kağıdı ve boncuklu kartviziti de öyle hoştu ki...

gökmen bahar geldi dedik, o da çıkardı attı atkısını...

birlikte uçalım bundan sonra dedik. "meral was here" fotograflarında da en güzel yer onun...

en yakın seyahat antalya gibi görünüyor ancak sürpriz seyahatler de umut vermiyor değil...

10 yorum:

  1. o halde yeni oyuncağın sana yeni seyahatler getirsin, güle güle kullannnn :)

    YanıtlaSil
  2. tibet'in annesi, umarim oyle olur... ben de içimden öyle diledim :)

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. oo gökmen atkısız da pek bir yakışıklıymış :)

    hem ben gökmene fısıldadım, ucarken korkarsan elini tutacak senin...

    YanıtlaSil
  4. çok sevdim bu gökmeni ben!çok sevdim.sınıfın çalışkan ama bir o kadar yalnız çocuğu sanki...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel, bakışlarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. tugba'cigim, harikasin sen :) her seyi dusunmussun...

    ayşelon, di mi sanki derin bir yalnizlik var o gözlerde...

    zizim, gokmen o bakislarla sevdirdi kendini:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin bi maskot :) Kim yaptıysa eline sağlık. Dikiş makkinamız olsun isterdim. oOlmadan bu tür şeyler çok zor diyor annem.
    Neyse siz güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  8. Hi Meral!
    Nice pics of this cute guy!!!!! :)

    YanıtlaSil
  9. loppillak'in tasarimcisi yapmis Ashley... cok tesekkurler :)

    hi parisa, thanks!

    YanıtlaSil