...zorlu dünyada yumuşak dokunuştur

başlık bana değil, ilk kez 1970 yılında the los angeles times'da yayınlanmaya başlanmış "love is..." karikatür dizisisin yaratıcısı kim casali'ye ait. bizde de şıpsevdi cikletlerinin içinde...

oya 'cığım gectigimiz hafta yumusacik bir dokunus yapti yine kalbime... her zaman o kadar yumuşaktır ki, ofisin en bunaltıcı ve daraltan saatlerinde minicik bir hareketi, mimiği, pırıl pırıl gözlerinin gülümsemesi unutturur her şeyi... sanırım dostluk, onun neye ihtiyacı olduğunu bilmek... iyi ki varsin oya'cığım tekrar çok teşekkür ederim. henüz kullanmaya kıyamadım :)

7 yorum:

  1. çizimlerin kadar, kadrajında çok başarlı :)

    YanıtlaSil
  2. ceydacim, bence bu postlarda hic acima bana :) biliyorum cok calismam lazim...

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. başlangıç için gayet güzeller samimiyetimle söylüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bu kacinci baslangic bir sorsana ceydacim :(

    YanıtlaSil
  5. olsun sen sakın pes etme devam :)

    YanıtlaSil
  6. Dün akşam bütün yazılarınızı okudum. Keyifliydi.

    YanıtlaSil
  7. ceydacim, umarim bir gelisme kaydederim...

    Profösör, tesekkurler...

    YanıtlaSil