bir zarf, iki fotoğraf, bir kart, kocaman bir kalp...


görkem'ciğim, inceliğin karşısında ne desem bilemiyorum. nasıl mutlu oldum. fotoğraflarınız evimin en güzel köşesinde... şiir çok güzeldi, teşekkür ederim. o kadar uzun zaman oldu ki şiir okumayalı, yıllar önce paul eluard'a ait bir kitap almışım... 12 yıl sonra tekrar senin için elime aldım, okuyorum ve tabii bir tane sizin için seçtim.
umarım beğenirsiniz. çocuğa da çok sevgiler...

önüme baktım
seni gördüm kalabalıkta
buğdaylar arasında seni gördüm
bir ağaç altında seni
bütün gezilerim sonunda
bütün acılarımın sonunda
dönemecinde bütün gülüşlerin
çıkarken sudan, ateşten
yaz kış seni gördüm
evimde, kollarımda, düşlerimde
bırakmam artık seni...

paul eluard

9 yorum:

  1. senacim, asıl sensin o tatli :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir şiir.yazınızı okuyunca bende ne kadar uzun zamandır şiir okumadığımı farkettim.paul eluard kitabı arıyorum şimdi:)
    hep ofiste çalışmak istemiş biri olarak ofis fotoğraflarınıza bayıldım buarada..
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. meralcim, siir oyle guzel ki, izninle ben bunu yazip duvara yapistirmak istiyorum, ezberlemek uzere, her gun bir kere okumak uzere :) kocaman sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim şiire anlam yükleyen bu güzel paylaşımını :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili elif, siirden pek anlamiyorum ama eluard bana kendini sevdiren biri :) ofis fotograflarini begenmenize sevindim... cok sevgiler,

    görkem'cigim, begenmene cok sevindim. benden de sana kucak dolusu...

    profosor, sevgiler,

    ceyda'cigim, o kadar uzun zaman gecmis ki sevdigim siirler oldugunu bile unutmusum. bak bir tane de senin icin yaziyorum buraya...

    insanlarda tek sıcak kanun;
    üzümden sarap yapmaları,
    kömürden ateş yapmaları,
    öpücükten insan yapmalarıdır.

    paul eluard

    YanıtlaSil
  6. güzel kalpli :)teşekkür ederim :) not aldım saklamak için :)

    YanıtlaSil