kahretsin minyon bir insanım!

10 nisan cumartesi, kadıköy ziyaretinden...
çarşıdan mühürdar'a doğru yürürken -caddenin ismini bilmiyorum- sağ taraftaki kiralık köşk. köşkün mutfak bölümünü "közde kahve" ismiyle hizmete açan beyefendinin birer kahvesini içtikten sonra köşkü görmek istediğimi söylüyorum, o da kırmıyor beni. neyse ki compact makinem yanımda ve katlar arasında hızlı bir geçiş yapıyorum... ayda 20 bin lira kira ödemeyi kabul edecek bir talip çıkmadan fotoğraf makinemi alp tekrar gitmeyi planlıyorum.

demir eksikliğinden müzdarip minyon bir bedene, onun uzantısı sıska kollar ve minik ellere sahipseniz, çantanızda taşıdığınız defteriniz, kalem kutunuz ve bir kitabınız dışındaki her şeyi yük olmaktan çıkarıp evde bırakırsınız bu kez bıraktığınız her şey can sıkıntısı ve vicdan azabına dönüşür. kendi ellerime uygun bir makine istiyorum. hep yanımda dursun...





























sony cyber-shot DSC-W100

43 yorum:

  1. köşk de köşkmüş hani. fotoğrafların, güzelliği, eskiliği direkt yansıtmış. ışık anahtarı... klişe ama en çok merdivenleri beğendim.

    YanıtlaSil
  2. birde prof. mkaina olsa neler çıkardı acaba?bende en çok sanırım balkon yada pencereden çekilen,sokakta insanların olduğu resimi beğendim.

    YanıtlaSil
  3. meral,kuzum, bayıldım fotoğraflara, en çok da merdivene. ellerine sağlık... minik bi makine bulmalı sana :*

    YanıtlaSil
  4. Maharet makineden çok bakmayı bilmekte bence. harika kareler, ne güzel bir mekan:)

    O minik ellere haksızlık etmeyelim hem... bakmaya doyamadığımız ne güzellikler yaratıyorlar:))

    YanıtlaSil
  5. kahvenizi içip iyiki gezmişsiniz köşkü.ellerinize sağlık çok güzel fotoğraflar.bende en cok kapı ve kapı kolunun olduğu fotoğrafı sevdim ..

    YanıtlaSil
  6. Hayalim hep böyle yüksek tavanlı, rabıta zeminli, kocaman pencereli eski bir evde oturmaktır. Yine de şanslıyım, 2 yaz Büyükada'da bu tanıma uyan harika bir evde oturma şansına erişmiştim:) Hala sevgi ve özlemle anarım o evi:)

    YanıtlaSil
  7. Compact makine ile bu kareleri yakaladıysan, profesyonelle olabilecek olan kareleri merakla bekliyorum :) çok güzel bir yapıymış ama özellikle merdivenlerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. mekana bayıldım ..şahane bi yapı ...genede ii iş bizle paylaşmak için yormussun minik elleri ...kıyamam senin minik ellerine... : )

    YanıtlaSil
  9. Senin o minnoş ellere bir Leica yakışırdı ama onun da fiyatı azıcık fazla :))))

    YanıtlaSil
  10. burda nasıl vintage çekim yapılırr meralcim çok güzel biyer..mazi kokuyor..

    YanıtlaSil
  11. cok güzel resimler süper..
    orda güzel güzel elbiseler giyip resim cekinmk isterdim. =)

    YanıtlaSil
  12. ismail marazi, hos geldiniz :) evet merdivenler... asil o merdivenlerden inip cikarken hissediliyor o eskilik. her adımda basamaklardan cikan ses bile cok farkli:)

    ikiz bebek, en ust katın balkonu... pembe ceketli kiz hosuma gidiyor benim de orada :)

    pinarcim, tesekkur ederim :) bulalim gerekten bakinmaya basladim ben... operim ben de :*

    OİP'cigim ne guzel soylemissin :) minik guzel bir makinem olsun istiyorum, her zaman yanımda dursun.zamanla gelistirilebilen bir seydir belki :) cok sevgiler,

    sevgili elif, kapi kollari cok guzeldi gercekten. prinç sanirim...

    ayse'cigim cok sanslisin... umarim bir gun herkesin olur. gercekten iceride dolasırken, yuksek tavanlar, zeminden cıkan duymaya aliskin olmadigim o ses butun detaylar buyuledi beni... bakimsizliktan berbat bir hale gelmis. umarim kısa zamanda restore edilir.

    nilaycim, bir de sen dene lutfen. eminim harika bir calisma cikar senden...

    kutupcanim, yorulmadim da, izin alirken fotograf cekcegimi soylemedim onun tedirginligi vardi... 15 dakika nasil gecti bilmiyorum yüreğim agzimda...

    pinar'cigim evet bir leica istiyorum :)

    zeynep'cigim, o heyecanla her katta planlarini bile yaptim :) ikna edilecek kiz arkadas engeline takili kaldim simdilik. valizi yapiyorum bir yandan, olmadi bir de tripod atarim icine :))

    YanıtlaSil
  13. sena'cigim elini cabuk tut. gel hadi hemen...

    YanıtlaSil
  14. meral burada çekim yapalım mı harıka bır yer aklıma bır suru kurgu olustu bu arada bazı karelerı çok çok begendım

    ahh canım benım mınyon olmayan bırı olarak hergun makına cantamı laptopumu ve mutkaka ofıse gıderken bır postet oluyor yada tasıdıgım bısı :)

    YanıtlaSil
  15. Ahhh fotoğraflar iştahımı kabarttı. Keşke burayı kirlayacak olan şanslı kişi iç mekan düzenlemesi için benimle anlaşsa. Bu tarih kokan mekanın sakin havasını bozmadan, tüy gibi hafif dokunuşlarla çalışırdım herhalde.

    YanıtlaSil
  16. böyle bir köşkte yaşamak vardı ... ne güzelmiş...

    YanıtlaSil
  17. ceydacim, yapalim bence de. daha boyle bir suru metruk kosk bulabiliriz. ceydacim, sehir otobuslerinde nasil cekilmez bir dert o canta tasimak tarif edemem...

    pelin'cigim keske...

    tibetin annesi, medivenlerinde dolasip, balkonundan manzarayı izlemek bile beni beneden aldı. yasamak kim bilir nasil guzeldir...

    YanıtlaSil
  18. istanbulda gizli kalmis, sehir hayati icinde var olmaya calisan bu eski yapilara hayranim, yasam savaslarini dusununce daha cok etkileniyorum. Tek kelimeyle muhtesem...bahsettigin vicdan azabini gecmiste ben de cok yasadigim icin koca cantalarla her yere gitmeye raziyim, kazanci daha buyuk oluyor:)

    YanıtlaSil
  19. Nostaljik bir esinti yaşatmış oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  20. güzel kökmüş. Fotograflarda güzel tabiki

    YanıtlaSil
  21. bu köşkü rüyalarımda kiralayabilir miyim?? :)

    oraya gelip sizinle çekim yapabilir miyimm??:) ahhh, keşkee...

    YanıtlaSil
  22. yelda, yakinda on kaplan gücünde tesiyacagim o cantayi :) acisini cikartirim ben de :)

    profosor, umarim begenmissinizdir :)

    hkki, cok tesekkurler...

    rumeysa, tabii ki gel, neden olmasin :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  23. Fotoğraflara bayıldım Meral, konuyu bağlama şekline de bayıldım gerçekten :)

    YanıtlaSil
  24. meralcim gül yüzlüm..
    nasıl da güzel bakmışsın, nasıl da yakalamışsın bu birbirinden harika kareleri!

    hep derim zaten, önemli olan bakış açısıdır..marifet, elinde babalar gibi slr olsa da klasik pozlara şartlanmadan kendine has/özgün kullanabilmektir makinayı!

    gittiğin yere de bayıldım!
    ben bu post'un her bişeyine bayıldım zaten :)

    öperim gülyüzünden canım benimmm!
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  25. Ama cok $irindir o minik eller ;-)
    Compact makine nedir, kuzum? :-D Normal digital makina anladigim kadariyla ;-)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  26. Makine ya, makineee. Sanki compacttan sonra gelince makine de, dijitalden sonra gelince makina oluyor. :-)
    Üstelik de digital yazmisim :-s
    Rezalet diz boyu !

    YanıtlaSil
  27. Aslicim, tesekukur ederim. yazi yazmak konusunda pek bi yeteneksizim, sen begenince bir kez daha okudum :) cok sevgiler,

    yesocanim, sen olmayinca hep bir seyler eksik :) iyi ki geldin... operim guzel suratindan!

    hayalci, ne tatli bir insansin sen ya! neselendirdin beni :) compact dedikleri hani şu el kadar makineler var ya digital, her biseyi o kucucuk kutuya sıkıstırılmıs o yuzden compact. olmayani da, yani profesyonel olanlar SLR diye aniliyor. operim seni de :)

    YanıtlaSil
  28. ne kadar güzel bir köşkmüş,böyle bir yerde yaşamayı çok isterdim :)

    YanıtlaSil
  29. matiscim iste, hayatin ne getirecegi hic belli olmuyor... hep derim, muhakkak surprizler yaratacak!

    cok opuyorum,

    YanıtlaSil
  30. oy, asil tatli sensin. ( sen diyebilirim? )
    benimki o zaman compact. yere düsürüp zoomunu da biraz bozdum, harika oldu :-D
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  31. elbette diyebilirsin :) ben de compact'i elimden dusurmuyorum, lensinde bir sorun va ama fotograflarda hep ayni yerde leke beliriyor o da bazi karelerde guzel duruyor :) dedigin gibi harika!

    YanıtlaSil
  32. Bu binalar beni hep huzunlendirmistir.. Guzelligi ve artik olmayislari ile .. Nefis fotograflar, merdivenler, pencereler..ne kadar guzel. 20 bin dolari verip butun bu binalari sanat, kultur merkezleri acmak isterdim. Hayelini kurmak nasil olsa bedava :)

    YanıtlaSil
  33. sevgili nevin, kesinlikle muhtesem olurdu ve ruhuna o kadar uygun duserdi ki... kim bilir belki de olur :) cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  34. ya super super super, bayildim!

    YanıtlaSil
  35. yumidokooo, hosgeldin :) cook tesekkur ederim...

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  36. sevgili Meral,yorumunu gmailimden okudum ve yine oradan adını tıklayıp buraya geçtim.Ne kadar yoğun olduğumu ve hemen yanıtlayamadığımın sebebini anlatmak için yazdım.
    Öyle saçmasapan işlerle uğraşıyorum ki İzmirde 10 mayısta açılacak sergimize bile gidip gidemeyeceğim belli değil.
    kaatılarımızı beğendiğine çok sevindim.
    ben de köşke bayıldım.
    İstanbula geldiğimde bana da orda bir kahve ısmarlayıp gezdirirsin belki.
    lütfen diğer bloguma da uğra
    sevgiler

    YanıtlaSil
  37. nalan hanim, calismalariniz begenilmeyecek gibi degil :) umarim her sey yoluna girer, keyifle serginize katilirsiniz... kolayliklar size.

    ben diger blogunuza gidiyorum simdi, siz de istanbul'a geldiginizde haber verin lutfen icelim koskun onunde kahvelerimizi :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  38. yuvarlak merdiven hipnotize etti resmen..

    YanıtlaSil
  39. Nefis...

    Tüm ayrıntılar ne kadar güzel, iyi ki taşımışsınız karelere.

    Her bir fotoğraf apayrı bir sürü filmi hatırlattı bana. Dinlediğim masallar, okuduğum kitaplar aktı aklımdan birer birer.

    Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. vinticim, aynen beni de :)


    sokak kedisi, hosgeldiniz :)

    begenmis olmaniza cok sevindim, boyle yorumlar benim icin ne kadar mutlu edici bilseniz :) cok tesekkur ederim.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  42. Bende bir zamanlar objektifli bir makinaya sahiptim,(nikon)hatta bir ara kursa bile gitmiştim fakat sonraları kullanması ağır gelmeye başladı .Her nasılsa daha yeni ve kullanımı dah akolay olan bir makinayla değiştirdim.Ama sen devam et ,çekimlerin çok güzel. Sanırım yakında bende tekrar objektifli bir makinaya geri döneceğim.

    YanıtlaSil
  43. RRH, begenmis olmaniza cok sevindim, cok tesekkurler :) en kotusu her an yanininizda olmuyor olusu. cantada gezdirmik icin ortaboy bir tane sart :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil