Moda'nın Kuşları

müge tekil bir avukat. 2005 yılından bu yana hobi olarak fotoğraf çekiyor. 2009 yılında kuş gözlemine merak sararak kuş fotoğrafları çekmeye başlamış. moda ve çevresinde yaşayan kuşları çektiği fotoğraflarla belgeleyip, kuşlar hakkında öğrendiklerini de ekleyerek blogu aracılığıyla bizlerle paylaşıyor... kuşlara ilgi duyan biri olarak son zamanlarda karşılaştığım en güzel bloglardan biri. yeni kareleri ve notları heyecanla bekliyorum...

http://modaninkuslari.blogspot.com/



bir kare de benden...

şubat 2007 / gümüşsuyu

henüz digital compact bir makinem yok, sevgili ahmet'in Canon PowerShot A75 'ini aylarca cantamda gezdirdiğim günler... bir hafta sonu taksim'den gümüşsuyu'na inerken sağ taraftaki çin lokantasının çatısından bu kare. the marmara'nın şimdi değistirilmis olan 9 metrelik ardıc'ına "senden daha iyi görünüyorum" der gibiydi... sanırım çektiğim ilk fotoğraf karelerinden biri.

6 yorum:

  1. meralcim bu fotoğraf kartpostal gibi...ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. bol sanslar, ben o yolun sonunda sagda dumen sokakata oturdum yillarca:) bolca marti seyrederek, 6 ayda Moda'da yasayip sonra Fransa'ya geldik, "Moda kuslari" sahane gercekten:)

    YanıtlaSil
  3. Moda Kuşları'na da bayıldım ben...iyi ki paylaştın bizle de, takipteyiz :)

    YanıtlaSil
  4. moda kuşlarını ve blogu incemeye gidiyorum kuş çekimleri çok keyiflidir :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Meral, blogum hakkındaki yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu ve diğer blogunuzdaki illüstrasyonlarınızı baştan sona inceledim, eserleriniz tek kelimeyle mükemmel!

    Selamlar, sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. dedektifler, :)

    beste, iki kare super derk gelmis... umarim guzel gunleri hatirlatmislardir :)

    pinar'cigim, hepbirlikte bayilalim istedim :)

    ceyda'cigim, pisman olmayacaksin :)

    Müge hosgeldiniz:) sevgili beste'nin sayfasinda karsilastim blogunuzla. calismalariniz muhtesemdi. yeni kareleri merakla bekliyorum... cizimlerimi begenmis olmaniz da beni cok mutlu etti... cok tesekkurler...

    YanıtlaSil