mola defteri






38 yorum:

  1. Ah yesem ben bunları keşke!

    YanıtlaSil
  2. ha-ri-ka!
    kalemleri gözüm masamın üzerindeki kalem kutusundan ısırıyor gibi :)
    yaşasın stabilo ve fosforlu kalem kardeşliği!! :D

    YanıtlaSil
  3. http://arthousecoop.com/projects/Sketchbookmonthliesmarch

    YanıtlaSil
  4. süper fosforik defterin gözalıcıymış... uzun molalar dilerim effem...

    YanıtlaSil
  5. Bunlar ne kadar güzel:) Bir kere yetmedi, dönüp dönüp baktım:)

    YanıtlaSil
  6. çizimlerini çok beğeniyorum, bunlarda çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  7. kuzunun ofis masasıııı ve marifet defteri :)

    YanıtlaSil
  8. harika bunlarr! bayılıyorum senin çalışmalarına, çok başarılı :)

    YanıtlaSil
  9. of, ne yetenektir. harkulade, imrendim resmen. :)

    YanıtlaSil
  10. cook güzel. cok begendim. bide o pembe marker bendede var =P

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller..Molada bunlar oluyor sa..:))

    YanıtlaSil
  12. hepsi çok güzel, ilki çok çok güzel :)

    YanıtlaSil
  13. ben askıda asılı elbiseye vuruldum:)
    ellerine sağlık ne güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  14. aslicim, ye tabii ki ama istersen ben sana kek yaparim :)

    yeşom, degisik, siradan malzemeler kullandigimda baska seyler olacak saniyorum ama yok yine benzer seyler cikiyor :) stabilo candır! :*

    kutupcanim, tesekkur ederim. hic calismasam modundayim gunlerdir. neyse ki bitiyor dergi :)

    ayse'cigim, cok mutlu ediyorsun beni :) sevgiler,

    lolipu, ben de hazırladiginiz o guzel kutulara bayiliyorum... cok tesekkurler.

    Pinarcim, opuyorum seni :*

    matiscim, surekli yeni bir seyler yapmak istiyorum... bakalim neler olacak bu uslanmaz amator ruhla...


    ayselonum, sen de az degilsin sanki :)operim,

    eylul, cok tesekkur ederim. utandirdiniz beni :) oyle pek yetenekli degilim ama ugrasiyorum :)

    sena, ben o pembe markoru nasil seviyorum bilsen :) yanaklarima suresim var...

    dalgalari asmak, hos geldiniz :) cok cok tesekkurler, ben de calismalarinizi cok begendim...

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  15. zizimcim, o halde ilki senin olsun.

    susu, elbise dikebilirsem bir gun ikimize birer tane diye not aliyorum :) bana mavi, sana pembe mi?

    opucukler,

    YanıtlaSil
  16. meralcim çok yeteneklisin sen ya!Özendim ve de kıskandım :) Sevgiler ..

    YanıtlaSil
  17. işte bu da senin mucizen canım.. sen benim gibi fotoğraf çekebilirsin ama bak ben asla senin gibi bu harikaları yaratamam :)

    YanıtlaSil
  18. meral harika bir çizimin var
    çok güzel bir yeteneksin :) pembelere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  19. pastels, ben de aynen ozenerek ve kiskanarak baslamistim. baslangic icin yeterli sanirim :) cok tesekkurler,

    nilaycim, cok tesekkur ederim. biraz ugrasmak gerekiyor, gozunde buyutme lutfen :)

    ceydam, sen boyle guzel dedikce ben daha guzel cizecegim sanirim :) sana da bir tane pembe not aldim... opuyorum seni...

    YanıtlaSil
  20. nasıl oluyor çok merak ettim. adamın kafasındaki yazılar falan, yapıştırarak mı?
    çok çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  21. OIP'cigim, aynen oyle dergi sayfalarindan kesip yapistirmak, hatta yapistirip sökmek suretiyle..

    cok coook tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  22. Discover Turkey :D çok güzel

    YanıtlaSil
  23. Vallahi ne desem,sen çöp adam bile çizsen bana güzel gelir...

    YanıtlaSil
  24. meral senin ki nasıl özenilesi bir yetenektir, bayıldım her bir yaptığına böyle çizimlerim olsa her yere assam dedim walla :))

    YanıtlaSil
  25. çokk çokk güzeller..
    allahım niye ben çöp adam bile çizemiyorum:)
    ellerinize sağlık keşke bende ucundan kıyısından bişeyler karalayabilsemmm..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. ben de böyle çizmek isterdim meralcim. gene tavan yaptı bu hissiyat! bakmıcam bu bloga.
    :)

    YanıtlaSil
  27. Aima Kessy, thank you :)

    Ashley, cok tesekkurler. mikado'nda gözüm kaldi :)

    pinarcim, ruhu olduktan sonra cop adamlar benim de hosuma gidiyor :)

    burcucum, oyle dediysen yaparsin zaten:) keske biraz zaman ayirabilsen...

    elif, cok coookkk tesekkurler :) sizin minnos biraz buyusun belki birlikte bir seyler yaparsiniz :)

    the real mia, thanks a lot for nice comment :)

    Kim Baise, thanks :) love your amazing art blog!

    burcakciiim, nasil ya? nasinasinasi?? sen bakmazsan hic olur mu? eminim biraz ugrassan cok daha guzellerini yaparsin. ben de cizmek istedim diye oldu butun bunlar:) emin ol bende de daha fazlasi yok!

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  28. askıdaki elbiseyi kağıttan uzanıp cıkarsak benim bedenime olsa çıplak aykalarımla alice'le wonderland turu yapsak yirim onları ben :)

    YanıtlaSil
  29. ZarpandiT, beni de al yanina birlikte turlayalim... bu arada, benim de o cikolata kavanozuna elimi sokmak geciyor surekli icimden ;)

    YanıtlaSil
  30. ben de kendimce çiziyorum, ama asla böyle olamam meralcim, yaşım geçti :)
    bu arada bakmam mı hiç? bak yoruma bile tekrar baktım :)

    YanıtlaSil
  31. benim nisan elbisem olmus buuu :)) kih kih :) ben de yapacam, tabi sadece kesip yapistirma kismini :)

    YanıtlaSil
  32. burcakcim hic sasirtmiyorsun beni, tahmin ediyordum bir seyler cizdigini :)

    gorkem, gercekten mi? ben bunu bir arkadasimin nisani icin kendime cizmistim ama yaptiramadim, hic oyle bir vakit olmadi :( ama hala umutluyum yaptiracagim... senin de calismalarini bekliyorum merakla. eminim cok guzel olacaklar :)

    YanıtlaSil
  33. Bugün sana kendi e-mailim üzerinden bloğuma giriş için davetiye göndereceğim.Annem bugün kapatacak büyük ihtimalle bloğumu.Tepesi fena atık durumda.Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  34. sanirim anne hakli ashley'cigim... daveti bekliyorum...

    cok opuyorum seni:)

    YanıtlaSil