slient office

geçtiğimiz cuma... personel servisinin hareket etmesine 30 dakika kala.
evime 45 km uzaklıktaki ofisim...





bayıldığım hervey nichols screen saver'im... beğenenler buradan indirebilir...


iki boyutlu çalışılmıs kapak tasarımlarına bayılıyorum...



FORTUNE, october 2008 / ILLUSTRASYON: Jason Moon (nasıl hayranım bu adama)
bazı işlerini buradan görebilirsiniz.


bira içmem ama, kutu'dan hatıra bardağım hep yanımda kalsın :)



bir cam fanusun içerisine hazırlanan arajmanda kullanılanılmış boyalı kuru ağaç dalları bir bardak suyun içinde aşka geldi...





en sevdiğim tasarımım :)



burası davutpaşa...

ve servis turizm... trafik olmasa günün en güzel saati

ön koltuk her zaman iyidir...

9 nisan 2010 / cuma

26 yorum:

  1. bende çok sevdim o tasarımı uygulicam sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Hi Meral,what a nice and calm place you work!!!!!!!!! I enjoyed of every details! :)

    YanıtlaSil
  3. ofis koşullarına, kendine ait bir pc ve çalışma masasına hep imrenmişimdir:)

    YanıtlaSil
  4. mac mac mac.... çok özledim ajansta çalıştıgım gunler geldi aklıma fotografalrı gördükçe :) iç çektim en derininden :)

    YanıtlaSil
  5. fluffy, ofise gelen arajmanlardan ayikladiklarimla ya da sonbaharda evin etrafindan topladigim bitkilerle yapiyorum... evde de var birkac tane bir seri olusturmak uzereyim... begenmene sevindim :)

    parisa, thanks! love you <3

    zeynep'cigim, ben de evinde calisan insanlara imreniyorum :(

    ceyda'cigim, hayat muhakkak surprizler yaratacak :)

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. hımm fotograf aşkıyla dolu bir meral görüyorum bu aralar :))

    YanıtlaSil
  7. ben ofisini cok begendim meral =) cok güzel süslemissin =)

    YanıtlaSil
  8. Defterine, masana, ofisine bayıldım. Tasarımın da gerçekten takdire şayan :)

    YanıtlaSil
  9. En sevdiğin tasarımın harika gerçekten:)

    YanıtlaSil
  10. burcucum, resim yapmiyorum farkindayim...

    senacim, sevgiler,

    sevgili asli, begenmis olmanıza cok sevindim... ben de yazilariniza bayiliyorum :)

    ayse'cigim, ne "tasarim" ama di mi? tasarimcilar kizmasin bana :) saka bir yana, cok sevdigim bir arkadasimin -bu alemde "kutu" diye bilinir- verdigi bira bardagini ne yapayim da yakinimda tutayim diye dusunurken cikmis bir fikir :) opuyorum seni...

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. süper toplu bir masan varmış benimkine kıyasla :)benim alanım gittikçe daralıyor.Şuan klavyeden yazarken elim sağa sola çarpıyor.O derece!

    YanıtlaSil
  12. ozgecim, zaman zaman benim ki de o kivama geliyor. bir de o durumu goruntulemek lazim :)

    YanıtlaSil
  13. Clinique fondötenin de hazır bulunması gözümden kacmadı değil :)

    YanıtlaSil
  14. ozgecim cok hossun :) hic sorma, yillardir burda masada surunuyor... bir suru de para verdim diye atmaya kiyamadim. surda 6 kızız renk tonu, numarasi neyse hicbirimize uygun degil :) ben zaten ceyn gibi yuzumu yikayip cikan bir tip oldugumdan onu da almayi becerememisim...

    YanıtlaSil
  15. bende yaptıgımda gece yıkamaya usenenlerdenim.Sabah nasılsa yapıcaksam niye sileyim diyerekten.Uzun zamandır fondöten sürmüyorum.Benim makyajım allık ve eyeliner ama rimelsiz :))Eyeliner de zaman aşımından gün içinde bitiyor bende makyaj çıkartmamış oluyorum.Hem insan yüzünü makyajlı görmeye alışırsa doğal halini beğenmemeye başlıyor bir süre sonra.Bir de sosyal baskı yönü var.Mesela işyerinden bir arkadaşım makyajsız geldiğinde hepimiz başına üşüşüp (o kadar farklı ve solgun geldi ki) ne oldu hasta mısın demiştik.Üzücü..İşte bundan makyaj yapmam diyerek üşengeçliğimi perdeliyorum saygılar :))

    YanıtlaSil
  16. Meral Hanım, gerçekten hoş bir ofis.Herkes içerden görünüşe dair harika yorumlar ypmış ben de davutpaşaya söyleneyim dedim.4 yıl oradaydım ben.YTÜ de..O karışık binaların ortasında dingin bir kampüsümüz vardı.Özlediğimi hissettirdiniz.Sevgiler size...

    YanıtlaSil
  17. Ofis görüntülerini bizimle paylaştığınız için teşekkürler..

    Ben de mini mac kullvnıyorum homofisimde..

    YanıtlaSil
  18. ne güzel bir ofis, ne ince, şık detaylar :)) o vazo tasarımını kopyalasak izin var mı?

    YanıtlaSil
  19. Sevgili sirar, yildiz teknik ofisin penceresinden cok guzel gorunyor. kampusun bulundugu yer gercekten harika :)

    Profesor, mac bambaska degil mi?

    OİP'cigim izin ne demek.
    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  20. 45 km gidip geliyor musun yani? takdir ettim seni :)

    YanıtlaSil
  21. tibetin annesi, zor gunler icin yakında bir alternatif olsa da ben genellikle buraya gidip gelmeyi tercih ediyorum... uzun zamandir kimse takdir etmemis, nasil hosuma gitti :) sevgiler,

    YanıtlaSil
  22. bana göre ofis ortamları her zaman sıkıcıdır..ama çalıştığın ortama harikalık katmak demek bu olsa gerek meralcim!
    çok beğendim her bir ayrıntıyı, her detayı..ne güzel!
    :)

    YanıtlaSil
  23. yesocan, bence de çok sıkıcı. o sıkıcılık sayesinde cıktı bu fotograflar...

    kisses :*

    YanıtlaSil
  24. Merhaba!
    Bira bardağına kişilik kazandırmışsın, bayıldım :) Bu arada screen saver'i yükledim ben de şimdi :) çok keyifli.

    YanıtlaSil
  25. Meralciğim ben de ofisini çok beğendim, aydınlık, ferah ve pozitif enerji veren bir ortam. Tasarımına ise bayıldım! Mükemmel bir yaratıcılık!

    Selamlar, sevgiler,

    Müge

    YanıtlaSil
  26. hosgeldin aida :)

    begenmene cok sevindim... ucusan karakterleri cok seviyorum ben :) bir de bir de soldan saga dogru kosan siska bir tip var o da super :)

    muge'cigim, enerji drinklerle dus alsam bile bir saat yolculuktan sonra ofisin hicbir tarafi enerji vermiyor :( bi gun evde calisacagim gunlerin hayalini kuruyorum... kizlari cok ozlerim, hatta haftada bir gun aglarim tabii o ayri :)

    cok coook sevgiler,

    YanıtlaSil