yakalandığım hastalık...

yüzümde sebepsiz bir morlukla uyanışımın üzerinden üç gün geçti. devlet hastanesinde yapılan "muayene"ve tahliller sonucu demir eksikliğine bağlı anemi teşhisi kondu. bir ay sürecek ilaç tedavisi, sonrasında tekrarlanacak testler... yaptığım küçük bir araştırma sırasında "aplastik anemi" terimiyle karşılaştım. kendine özgü bulguları içersinde "travma olmaksızın oluşan bere ya da çürükler"den bahsediyordu. sanırım kendime iyi bir doktor bulmalıyım... el ve ayaklarda aşırı üşüme, halsizlik, solgun bir ten ve baş ağrıları bunlar anemi hastalığında görülen belirtiler. önemsemekte ve hemogram testi yaptırmakta fayda var...

pinarcim nihayet bizim de ağaçlarımız çiçeklendi...






sony cyber-shot DSC-W100

28 yorum:

  1. coook gecmis olsun =O evet ihmale sakin etme..
    insallah en kisa zamanda düzelirsin =(

    YanıtlaSil
  2. Meralcim çok geçmiş olsun. umarım iyi bir doktor bulur ve iyileşirsin en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  3. Canım çok çok geçmiş olsun, sakın ihmal etme dediğin gibi iyi bir doktora git hemencecik, acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun ...hemencecik ii bir doktor bulmanı diliyorum ..benzer bi anemi sorununu bir yıldır yaşıyorum ..aynı zamanda diyetisyene gitdim sevmediğim ne varsa hepsinin yazdığı listeği uygulamaya çalışıyorum ...tek bildiğim ihmal edilecek bişey değil ..en azından üstesinden gelinebilinecek birşey bunu biliyorum...acil şifalar

    YanıtlaSil
  5. miniş, geçmiş olsun. bende de var anemi, daha dogrusu akdeniz anemisi. yoruldugun an düşersin, cok dikkat et kendine o yüzden.

    sevgilerinden en büyügü benden...

    tugba

    YanıtlaSil
  6. Meralcim geçmiş olsun. Sakın ihmal etme, iyi bir doktor bulup tedaviye başla bir an önce...

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun, iyi bir doktora görünmede yarar var tabii:)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun... Doktorun dediklerini ihmal etmezsen kurtulabileceğin bir rahatsızlık bu. Bende de vardı bir dönem, demir hapı takviyesi ve bolca kırmızı etle başedilebilir bir seviyeye geldi. Beslenmene dikkat et mutlaka. Umarım en kısa zamanda geçer. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. En kısa zamanda sağlığına kavuşacaksın kuzucuk, yeter ki kendine dikkat et ve içini ferah tut...hiç üşenmem her gün ofise gelir, kendi ellerimle hazırladığım yemeklerle beslerim seni :) fotoğrafların da gözden kaçacak gibi değiller, çok güzeller, karakteristik olmuşlar, ellerine sağlık kuzum :*

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun, dikkat et kendine, ilaçlarını kullan ve iyi beslen,hastalanmanı istemiyoruz ona göre :)

    YanıtlaSil
  11. meralciğim çok geçişmiş olsun acil şifalar diliyorum. ihmal etme kendini olur mu. gelişmeleri bize de aktar ayrıca arkadaşım. bu arada son kareler pek etkileyici olmuş

    YanıtlaSil
  12. reçetenin yanında bir de benden kocaman bir öpücük var ilaç niyetine :)
    canım benım biraz zamanla toparlanıcaksın inan güzel kalplim

    kocaman sarılıyorum sana

    YanıtlaSil
  13. iyi dilekleri cin herkese coook tesekkurler... pinar'in yardımıyla Saint George Avusturya Hastanesi'nden pazartesi gunu için randevu aldım. 8.30'da baslaycak check-up. umarim cok can sıkıcı olmaz sonuclar...

    bu son uc gun ceyda'nin mektuplari, pinar ve baharin ilgisi olmasaydi nasil gecerdi bilmiyorum...

    hepinize cook sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. geçmiş olsun Meral, ablamda da olmuştu bu, sabah uyandığında gözü mosmordu. kendi kendini dövmüş falan diye bolca da dalga geçmiştik, ama demirle ilgili bi şiymiş.
    Umarım hemen geçer gider.

    Bu arada benim bloguma bu siteden geliyorlardı, kim diye merak ettim :)

    YanıtlaSil
  15. meralcim, daha önce de yazmıştın çok çalışıyorum, uçuk kremleriyle dolaşıyorum diye, kendini yıpratma dinlenmeye çalış. senin o yeşillikler içinde deniz manzaralı evinde ben oturuyo olsaydım, sadece dinlenirdim zaten. :) tadını çıkar..

    YanıtlaSil
  16. Çok çok geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
  17. aa cok gecmis olsun, ihmal etmeyip iyi bir doktor bulun:)

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. geçmiş olsun :( besin takviyeleri ile çabucak sağlığına kavuşursun umarım...

    YanıtlaSil
  20. geçimiş olsun meral,
    umarım hemen sağlığına kavuşursun...

    YanıtlaSil
  21. daha yeni gördüm yazını, çoook geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim, iyi bir tedavi ve beslenmeden sonra eski haline kavuşacağını umuyorum, tekrar çok geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
  22. Damlo, Burcak, Deliler teknesi, Beste, neslihan, zizimcim, ayşelon, matissera... cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  23. Cok gecmis olsun Meral, demir eksikligini bende cok cekmistim zamaninda. Sonra Memorial'da bir ic hastaliklari uzmanina gitmistim. 2 haftalik sabah aksam igne vermisti bana bir daha demir eksikligi yanina yaklasamaz demisti. Dedigi de cikti cok sukur bir daha sikinti vermedi bana..Keske adini hatirlayabilsem doktorun:(

    YanıtlaSil
  24. tesekkur ederim ;) tesaduf ... ben de oraya gidiyorum. cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  25. Gecmis olsun!!!
    Cocuklugumda bende de hem kansizlik, hem demir eksikligi vardi. Bir de kan pihtilasmamasi... Simdi hepsi iyi. Insallah siz de tedavi sonucu normal degerlere ulasir, daimi saglikli olursunuz!
    Tekrar gecmis olsun!!!

    YanıtlaSil
  26. Merhaba ve hosgeldiniz,

    iyi dilekleriniz icin cok cook tesekkur ederim.


    sevgiler,

    YanıtlaSil