bizim oralar...

taşınma kararı almak için ne kadar yanlış bir zamanmış. halsizliğim nedeniyle pek dışarı çıkamasam da, pazar günü market alışverişine giderken güneşi görünce epey bi oyalandım. yakında vedalaşmayı düşündüğüm evimin 100 metre etrafı. kutupcan'ımın tarlaları kadar olmadı ama... daha ne kadar kalırım buralarda bilemiyorum, giderken bunları da yanımda götüreyim istedim...



bu, günlerdir hasta olan kutu'cuğuma. çabuk iyileş lutfen...

karşımızdaki eski villalar... yeni yapılanlar çok lüks, çok gösterişli ama benim gözüm hep eskilerde. bunlardan birinde yaşasam belki bu mesafe daha katlanılabilir olurdu...




bu da geçtiğimiz cumartesi -1 mayıs- doğum günü olan biricik bahar'cığıma...







pencerelerin açık oluşuna bakmayin hala gelen giden yok...


bahçesinde yanan güzelim çam ağacından sonra bir kez daha canımı yakan da bu zavallı oldu. başına ne gelmiş bir türlü anlayamadım.



müge'ciğim bak şu senin avrupa saksağanın değil mi? :) 105 mm'yle ne yapabilirim bilmiyorum ama bir gün sana onu yakından gösterecegim.


bunlar benim çok sevdiğim mavi gözlü kargalarım, hiç çekinmezler sizden. bay z. "mafya gibiler" diyor...


ağaçlarındaki yuvadan ötürü pek kıskandığım karşı komşularım... bu açıdan pek anlaşılır değil ama eminim kahvelerini yudumlarken yavruları izleyebilecekler... hayalci'm hala gidemedim kapılarına...

görkem'inki kadar güzel olmasa da, bu da benim salon, mutfak ve balkonumun manzarası :)

sony cyber-shot DSC-W100

25 yorum:

  1. ayyyh resimler cok güzel hele o agacin güzelligi dimi cennet gibi =)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yermiş bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. bu bana yakın olan adresten mi tasındın öyleyse tühh diyorum

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel bir yermiş, hafif şehir dışı olduğundan sanırım doğayla iç içe :)

    YanıtlaSil
  5. -ku$ yuvasi manzarali kom$ular konusunda-
    Meral`cigim biliyorsun senaryo hazir :-D uygulamaya gecmek kaldi bir tek. $imdi yeni bir ampül yandi ba$imin be$ kari$ üzerinde :
    ayni senaryoyu belki de apartman görevlisiyle hayata gecirebilirsin .sanki catidan daha iyi görünür gibime geldi ! Ama Allah a$kina dikat et catiya cikarsan. uzaktan uzaktan, zoomlayarak bak, olur mu? ha bir de kom$ular manyak, psikopat,sapik,hanibal falan olmasin :-D
    bu verdigim fikirler senin de, benim de ba$ima bir i$ acmasa bari :-s cok yetenekliyimdir o konuda :-D

    YanıtlaSil
  6. sizin oralar ne kadar güzelmiş, zaten denzi görmesi yeterli benim için güzel tanımını kapmaya :))

    YanıtlaSil
  7. ah ah...şu manzara hiç bırakılası değil ama her sabah ve her akşam trafik işkencesine maruz kalıp ömrü çökeltince olayın rengi değişiyor değilmi..bende de km ler bitmek bilmiyor..hafta içleri taşınmak istiyorum haftasonları yok böyle iyi diyorum ..biri beni bu ikilemden kurtarsın lütfen :P

    YanıtlaSil
  8. benim de gözüm hep eski evlerde, yenilere ve lükslere hiç hevesim yok :) sizin oralar sakin, güzel ve huzurlu görünüyor keşke daha yakın olsaymış...

    YanıtlaSil
  9. senacim, aynen oyle cennet gibi...

    aklımın sureti, hosgeldin :) cok tesekkurler...

    ceyadacim, uzulme seni misafir etmeden tasinir miyim :) buralardayim daha...

    nilaycim, korkma rahatca sehirdışı diyebilirsin. mecidiyeköy 60 km uzaklikta :(

    canim hayalcim, gelcek basimiza bir is ya bakalim :) iyi bir sey gelir umarim...

    burcucum, cok haklisin o deniz olmasa cekilmez hic buralar. ömür yollarda geçiyor.

    kutupcanim, o ikilemden ben yillardir kurtulamadim. bu kez destekcim var aklimi celen :) nasil da anlamissin halimi. dusunsene bir de arabam yok, sehir otobusleri tam ömür törpüsü...

    zizimcim, nasil sakin bilsen, sisli'de kaliyorum zaman zaman nasil dengem bozuluyor anlatamam. yuruyemiyorum o kalabalik sokaklarda. kosarak donuyorum yine buraya :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. harikaymis meralcim, ne guzelmis yasadigin yer, eminim ki yeni tasinacagin yerde de sen bisuru guzel fotograf bulursun, gordukten sonra ki, sen guzellikleri gorebildikten sonra :)

    YanıtlaSil
  11. papatyalar da bana olsun.evinin manzarasını çok sevdim.Allah gönlüne göre versin.yeni eve belki bir wall-e de koyarsın.;)öpüldün.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir yerde yaşıyormuşsunuz.ne kadar şanslısınız..umarım taşınacağınız yerde bukadar güzel,içinize sinen bir yer olur..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. gorkemcim, umarim guzel olur :)

    nihancim, papatyalar senin :) yanında bir kucak erguvan da benden... opucukler :)

    elifcim, guzel dileklerin icin cook tesekkurler :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Herşeyin hayırlısını diyelim ki; güzellikler hayatının bir bütünü içinde birbirini tamamlasın.

    YanıtlaSil
  15. ne güzel bir mekanmış burası böyle!
    fotoğrafların o ince güzel detaylarına hayran olmamak elde değil meralcim!
    hep diyorum gören göz'de bitiyor herşey..
    ve tüm bu fotoları gördükten sonra dediğim şu oldu:
    ben de olsam aynı detaylarda boğulurdum!

    taşınacağın yer de bir o kadar güzel ki inşallah daha da güzel kareleri paylaşırsın sık sık bizimle can Meralcanım!

    kuca-cak dolusu sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  16. Deniz olsun yeter .Bir Ege'li olarak Ankara'da çatlamak üzereyiz artık .
    Şanslı seni ;)

    YanıtlaSil
  17. profosor, evet kesinlikle once hayirlisini istiyoruz. sevgiler,

    yeşom, nasıl güzel bir insansın sen! opuyorum seni...

    kirmizi başlıklım, ah ne zor gelir o ankara bilmem mi? yaz gelsin, hic gecmesin... cok cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. Hasta oldugu icin kutucuguna gonderdigin fotografın bir benzerini kartpostal olarak yıllar önce dayım göndermisti. Duygulandım sımdı :-)

    YanıtlaSil
  19. black pearl, sanirim cocukken olan biten her sey kazinmis beynimize ufacik bir sey de olsa hatirlandiginda duygulanmamak mumkun degil. dayilar keske yine kartlar yazsa...

    YanıtlaSil
  20. oturduğun yer gerçekten harika. senden çok ben üzüleceğim oradan taşınınca :( neresi burası, belki senin evine biz geçeriz yolu göze alırsak :P

    YanıtlaSil
  21. sibel'cigim sinanoba burasi :) buyukcekmece korfezinin cikisinda bir burun var, tam da orasi :) bir yarımada seklinde bulundugum yer, uc tarafim deniz :) sen gelirsen tasinmam ben ama, nasil olsa bir suru yeni ev var...

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  22. evet sibelcigim, hic bulasma... sonra gitmek mi zor, kalmak mi insan karar veremiyor...

    YanıtlaSil
  23. Canımsın sen, benim düşünceli kuzu'cum:)

    YanıtlaSil
  24. kutum sen benim iki kez canimsin :) dusunceli olmak konusunda kimse sana yaklasamaz... kisses!

    YanıtlaSil