kuş kafalı ben


kafama her takışımda Metis Kitap'tan çıkan o muhteşem kitabın yazarı Mary Flannery O'Connor'ı hatırlatsa da, aslında aysun öz'ün hediyesi... sevgili aysun da akşamları yaban mersini yerken geliyor aklıma. çok değil sadece yedi tane yemeliymişim... yukarıdaki fotoğraf da, editlenmiş hali de bana ait değil. fotoğrafı çeken, bir gün hayatımda olmazsa içimde oluşacak dolduralamaz boşluğun beni çekilmez bir insana dönüştüreceğini düşündüğüm birine, editleyen ise yalnızlığımın en karanlık yerlerinde dolaşırken "alo malot nerdesin?" diye arayarak beynimi minimum 15 dakika radyoaktif alana maruz bıraktıktan sonra kendimi bin yıl düşünsem aklıma gelmeyecek şeyleri düşünürken bulmama neden olan eşsiz birine ait...

sevdiğim insanlar harika defterlere sahip olup içlerine bir şeyler yazıp-çizmeye kıyamayan insanlardan oluşuyor.

41 yorum:

  1. fotograf coook guzel meralcim, sen de :) ne sanslisin boyle dostlarin oldugu icin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de begendim resmi. Benim kus seni gorse arkasas olmak ister herhalde :-)

    YanıtlaSil
  3. editli-editsiz her türlü şahane!

    YanıtlaSil
  4. ne kadar hoşsun.. yani hem görüntün, hem yazdıkların, yaptıkların...
    çevrende böyle dostlar olduğu için, ve sen onlar hakkında bunları söyleyebilecek kadar açık ve temiz yürekli olduğun için..
    pek düşük cümleler oldu, ama iyi şeyler söylemek istedim aslında :)

    YanıtlaSil
  5. Ya epeydir yoksun nerelerdesin Meral abla uğramadın ?

    YanıtlaSil
  6. Harika bir fotoğraf:) Ve evet Baharcık'la epey benzeşiriz:))

    YanıtlaSil
  7. fevkalade!
    güzelliğin ve sadeliğin blog sayfasından taşıp ayaklarımın dibinde minik bir göl oluşturdu Meralcim! :)
    maş-şal-lah-! diyelim ki nazar değmesin bu güzelliğe..

    ve dostları daim olsun, candan olsun, dolu olsun :)

    YanıtlaSil
  8. fotoğrafın ve yazdığın son cümle harika...arkadaşına sevgiler.:))

    YanıtlaSil
  9. meralcan bravo yani ...bi kez daha profiline aşık ettin beni... oldum şimdi bende tüy kafa.. :P ohhhh mis..

    YanıtlaSil
  10. editlenmis resim süper !!! cok begendim ve o tac sana cok yakismis =*
    kisses =)

    YanıtlaSil
  11. ay izlemene bayıldım,ve ben de tesadüf seninkilere bakıyordum,birden örgülü saçlı kızı gördüm kendi profilimde,senmişsin, bayıldım :)
    kuşuna da bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. Kitabın ismini bile çok sevdim okumadım ama son söz okuduğumda kesinlikle dedim
    kalbin gibi yüzün var :)

    YanıtlaSil
  13. Böyle mi güzel anlatılır bir sevgi.
    Meralciğim ne güzel bir yüreğin var senin ve o güzellik öyle hoş yansıyor ki yüzüne.
    Ne mutlu sevdiğin insanlara...

    YanıtlaSil
  14. harika fotoğraf. ne güzel şeyler yazmışsın ve son cümleye bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  16. gorkemcim, tesekkur ederim. kesinlikle haklisin cok sansliyim...

    black pearl, :) senin kus bir blog yaparsa hemen oluruz :)

    vinticim, merci!

    uyuz cadi, cok tesekkur ederim. begenmis olmaniza cok sevindim. iki kez okudum yorumunuzu :) bilseniz ben de nasil hayranim size...

    ashley, biraz zor gunler gecirdim. simdi yolunda gibi her sey :) ohuyorum seni...

    Aysecim, tesekkurler. bugun biz de bahar'la da onu konustuk :)

    yesom, o zaman o minik golde, mismini oldugunu dusundugum ayaklarini cirpistir... bayiliyorum senin enerjine!

    zarpandit, tesekkur ettigimde yetersiz oluyor biliyorum ama iyi ki varsiniz...

    nihancim, defterlerini dolduran biri olarak keske biraz yakinlarda olsaydin :) sevgiler yerine ulasacak bugun...

    kutupcanim, zehir kafalim... utandirma beni :)

    senacim, editci arkadas cok sevindi begenmis olmana :) tesekkur ederim... ben de opuyorum seni.

    bogurlenli, hosgeldiniz :) evet blogunuzu cok sevdim, takipteyim. cok tesekkurler.

    ceydacim, ben de okumadim hatta alamadim bile. sadece yazari hakkinda bir suru sey okudum ve bayildim kendisine. kitabi almak istiyorum ve nihayet bugun alacagim sanirim... seviyorum seni :)

    susum, ne guzel seyler yazmissin boyle. nasil mutlu ettin beni. ne garip bir yer burasi di mi?

    zizimcim, tesekkur ederim. ben de senin elinden cikan her seye bastan sona bayiliyorum...

    sule, hosgeldin. cok guzel seyler yapiyorsun cok begendim calismalarini. cok sevgiler,

    burcucum, opuyorum seni sevgiyle...

    YanıtlaSil
  17. ben de herkes gibi son cümleyi çok sevdim, kendim de öyle olduğum için belki de, sevindim.

    bir de çevrendeki insanlar harika insanlardan oluşuyor sanırım. ya da harika insanlar seni buluyor. bu şanstan öte bir şey olsa gerek.:)

    kalp.

    YanıtlaSil
  18. İki aydır kıyıyorum defterlerime, öylece duruyorlardı, unutuyordum hatta. Yine de bu tanımlama ile kendimi bulduğum da aşikar tabii :)

    Kuş kafanı severim senin.

    YanıtlaSil
  19. ne kadar masumsun!bunu güzel olduğunu söylemek için değil de içimde uyanan büyükkk sevgiyi paylaşmak için yazdım=)

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel yazmışsın Meralcim :) imza: Bulduğu her defteri karalayan insan

    YanıtlaSil
  21. burcakcim, ben dün sabah omlet yaparken seni dusundum. hani sana da yapacaktim?

    kalp kalp kalp

    aslicim, iyi yapmissin, zaman cok cabuk geciyor ve geriye bir seyler kalmasi cok hosuma gidiyor benim....

    zeynepcim, melek kafali zeynebim... hani o saclarini yapistirmadan geriye dogru tarayarak topluyorsun ya ben onu ilk gordugumde yuzunde bir objektif vardı ama o anda gozlerinin nasil olduguna dair bir tahmin yaptim ve yanilmadigimi gormek istiyorum. opuyorum seni...

    oip'cigim, yazmak konusunda pek bi yeteneksizim ama sen boyle dedikce hevesleniyorum...

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  22. Minik kuşum, harika olmuş fotoğraf.

    YanıtlaSil
  23. kutucum, merci... fotografi cekene iletecegim :)

    YanıtlaSil
  24. Kilo almışsın sanki ? Yoksa yanılıyormuyum?

    YanıtlaSil
  25. Kus olmak bir insana bu kadar yakisir :)

    YanıtlaSil
  26. Red Riding Hood, :) herkes bir iki kilo alsan iyi olacak diyor ama ben istemiyorum. cok alistim bu siskaliga... ama tabii yedigim pilavlar yanaklarima yaramis olabilir :) sevgiler,

    pericigim, tesekkur ederim. cok hossun :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  27. logodaki kalp ve zemini çok hoş
    zemindeki lekeler de : =))
    fotoğrafları da sevdim, özellikle ağaç dallarını

    YanıtlaSil
  28. nihancigim, mail kutuna bak bakalim :)

    YanıtlaSil
  29. Meral,mail kutumda senden yeni gelen bişey yok:((

    YanıtlaSil
  30. ah canım benim tamam okudum.senin için yapabileceğim bişey var mı.sıkma kendini işler olur.sarıldım.ne istersen......yeterki iste.

    YanıtlaSil
  31. ben de sariliyorum ve opuyorum... firsat buldukca yaz nihancim, bazan eski yazilarini tekrar okuyorum :) ve tabii bir de kanatli robotlari bekliyorum merakla :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  32. pretty feather! come follow me xoxo

    YanıtlaSil
  33. Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

    YanıtlaSil