the stage is yours...

20 mayıs perşembe, saat 14.30 suları...
hemen hemen her şey bitti gibi görünüyor. yine de baharcim 30 gün boyunca hiç eksilmeyen "ayın ilk günü konsantrasyonu"yla yanımda tıkır tıkır yedek haber hazırlıyor. olur da ilanlar planlanandan daha az gelirse diye. her şey düşünüldü! tamşuan saat 23.30, ben de son illüstrasyonumu bitirip teslim edersem, "biz bu işi yaparız"ın haklı gururu içinde güle oynaya bol fotoğraflı geçecek olan hafta sonu tatilimin hayallerini kurarken uykuya dalacağım.
ve pazartesi son düzlük...


şirketimizin şık mekanı medya'tik kafe!




nasıl seviyorum bu perdeleri. her bakışımda sevgili didi geliyor aklıma...

ismi gibi tatlı arkadaşım eyüp tatlıpınar





sayfalarca kitap listesi... bir ikisi dışında henüz alınmış olan yok!


1 saatlik otobüs yolculuğu chuck'la geçecek...


her gün giriş kapısında beni karşılayan bu ağaca hayranım...
görkem'ciğim bu iki kare senin için...

hayalcim, sınava dört gün mü kaldı? bol şans!


34 yorum:

  1. fotografim icin cook tesekkur ederim, insani nasil da mutlu ediyor:))

    bi de o perdelerden ben simdi masa ortusu dikiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yazı, gözlerim bayram etti. Gösteri peygamberi şahanedir. O cafedeki o duvar kenarı masa beni benden aldı.
    Defterine bayıldım. dım dım dımm :))

    YanıtlaSil
  3. sirketinin cafesini de, defterini de, o defteri tutan parmaklarini da yerim :-)
    fotograf ve basari dilekleri icin cok tesekkür ederim. hangi fotograf benim, cukurova aksam yazan mi? :-p he he, tabi ki kuslar!!!
    birazdan trene binip, docente soru sormaya gidecegim. sinav sali, of of

    YanıtlaSil
  4. ha a! ikea perdeleri bende çok istedim bu kumaşlardan almak=)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar keyifli bir çalışma ortamı bu böyle, insan her gün işe gitmek için can atar:)))

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel bi yerde çalışıyosun, sanırım akşam gazetesi, bayıldım bayıldım bayıldım, herşeye, çizimlerine, tatlı diline...<3

    YanıtlaSil
  7. ben o berdelerin olduğu ve o dalgalı aynaların olduğu medya'tik kafenize gelmek istiyorum aynadan birbirimiz çekelim makinalarımızla :) olmaz mı? bir de defterenine çektiklerine içindeki yeteneğe hayranım biliyormusun :D ?

    YanıtlaSil
  8. ah,fotğrafların ne harika ve defterlerin ne hoş.

    YanıtlaSil
  9. vaaay cafe ye baaaak =) cok güzel cok modern !!!
    bide keske elimde olsa da o illustration-defterini karistirabilsem. bayiliyorum senin cizimlerine ve acaba baska ne gibi güzellikler var icinde diye cok merak ediyorum =)

    YanıtlaSil
  10. çalışma ortamınız süper gözükyor canım. bol fotograflı tatille ilgli postu bekliyorum ben şimdi :))

    YanıtlaSil
  11. medya'tik kafenize hayran kaldım:)çook şık çook ferah..
    bol fotoğraflı postunuzu sabırsızlıkla bekleyenlerdenimm:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. ayrıntılar, ayrıntılar, ayrıntılar..
    pencerenin önündeki masa ve perdelerin ambiyansına bayıldım..
    defterin için söyleyecek sözüm şudur ki: HAYRANIM SANA! :)

    güzel meralcim bu güzel post'unla gönlüm şenlendi desem..
    öperim gülyüzünden :)

    YanıtlaSil
  13. görkem, ben de istiyorum o kumaslardan. ikea'dan mi aliniyor?

    asli, o masayi ben de cok seviyorum. gosteri peygamberi sahane gercekten, kendimi kaybedip arada ev ekonomisi ders notlarini bi kenara yazasim geliyor...

    hayalcim. sali icin totem yapacagim sana =)

    zeynepcim, alalim bence de ben kirlent yapayim istiyorum ve daha bir suru sey...

    lolipu, guzel ama sadece kahve molalari burada geciyor...

    matisim, evet türkmedya gurubu burasi, ben aylik ekonomi dergisi platin icin calisiyorum, tahmin ettigin gibi aksam gazetesi de ayni binada...

    ceydacim, pazartesi dergi de bitiyor... ne zaman istersen gel lutfen. cok sevinirim...

    nihancim, bugun istanbul'da hava cok guzel, biraz serin ve gri. bu havanin insanlarin yuzune dusundugu golgeyi cok seviyorum. ve tabii bir de ellerimi terletmedigi icin. keske burada olsaydin...

    senacim, tesekkur ederim. bir gun denk gelir belki bakariz birlikte...

    burcucum, tatil basladi pek istedigim gibi gecmiyor... bakalim onumuzde bir gun daha var...

    elifcim, tesekkur ederim. cok tatlisin...

    yesocanim, yeni evle ilgili hic gelisme yok. sayet olursa pencere onune oyle ambiyansalar yaratip kahveler icecegiz seninle...

    ben de coook opuyorum seni :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. bir ara oraya gelirsem ki yüksek ihtimal,kahve içecek miyiz.ve resimden ve fotoğraflardan konuşacak mıyız Turuncu.?:D

    YanıtlaSil
  15. kesinlikle hepsini yapariz... sen yeter ki gel!

    YanıtlaSil
  16. hımmm..hazırladığımız filtre kahvenin kokusu burnuma kadar geldi be güzellik, can Meralim! :)
    inşallah..tez vakit diyorum ozaman.. :D

    YanıtlaSil
  17. her yeni gune umutla uyaniyorum yeşom! belki senin guzel dileklerinin de etkisi olur :)

    YanıtlaSil
  18. canım çok teşekkürler.öğleden sonra fırsat bulup uyuyabildim.sarıldım.

    YanıtlaSil
  19. sevindim nihancim, tekrar cok gecmis olsun...

    YanıtlaSil
  20. "içten edilen her dua gerçek olur."
    dualarım gerçekliğimin en samimi ve içten yanıdır sevgili Meralcim bundan hiçbir zaman şüphen olmasın güzel yüzlüm ;)

    YanıtlaSil
  21. adim kadar eminim ondan, hiiic suphem yok yesom... bitanesin :)

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar rahatlatici bir dinlenme yeri..Insanin daha cok calisip,cok daha cok da rahatlayasi gelir burda :)

    YanıtlaSil
  23. Aaa ben orada Bahar'ımı gördüm:))

    YanıtlaSil
  24. bu kadar olur.ne yaptığını düşünüyordum tam.halledebildi mi diye.iyi uykular:))

    YanıtlaSil
  25. cok tatlisin:) iyi uykular sana da nihancim :)

    YanıtlaSil
  26. kuşlu perdeden annemde de vardı, çok tatlı bişi..

    YanıtlaSil
  27. peri tozu fotograf, kesinlikle, kalkip ofise cikmak epey zor oluyor :)

    aysecim, blogunda ben de seni gordum ve sizi cok benzetiyorum...

    vinticim, hosgeldi :) ben de istiyorum kuslu perde.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  28. Taşındınmı Meral abla ?

    YanıtlaSil
  29. evet...evet evet o kuslar cok güzel - perde neden olmus onlar...neden perde olmuslar ki simdi?
    ordan ucup gidemezler ki...olsun yinede güzeller.

    birde bende orda calisayim mi?
    kafe personeli olarak...

    YanıtlaSil
  30. ashley, henuz tasinamadim canim... bu aralar saglik problemleriyle ugrasiyorum. umarim cok uzamaz bu surec :)

    ayci, hosgeldin :) evet ucamazlar ama simdilik ben kalsinlar istiyorum :) bana ilham veriyorlar...

    sen bu kadar guzel seyler yaparken pek sansin yok kafe personeli olarak bence :) ama istanbul'a geldiginde ceyda seni getirsin birlikte bir kahve iceriz :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  31. deftere, perdelere ayri bittim

    YanıtlaSil
  32. ne güzel bir işyeri burası böyle Meral. görüntüsü kadar, çalışanlarına da güzeldir umarım :)

    YanıtlaSil
  33. betul, cok tesekkur ederim...

    sibel, evet kesinlikle oyle, en guzelleri de benim masamin etrafındalar :)

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  34. Such a beautiful space! I love the fabric window coverings.
    I wish I could read all this! :)

    YanıtlaSil