taş

18 haziran, cuma
belki biraz geri çekilip uzaktan izlemek gerekiyor bazı şeyleri daha net görmek için. ya da baktığın yeri değiştirmek... bugün hepimiz çok farklı yerlerden bakıp yorumlamaya çalıştık olanları. artık annemin hastalığı dışında hiçbir şey canımı yakmıyor sanırken, gün boyu içimde kocaman bir taş taşıdım. keşke biraz acısını hafifletebilseydim.


yokluğumda meraklanıp e-mail gönderen herkesin mektubunu minik boyutlarda çıkışlar alıp tek tek defterime iliştirirken ben, dün pembe çiçekli pulu olan ince uzun bir zarf geçti elime. kalbim kuş gibiydi.

42 yorum:

  1. uzun zamandir bloglara girmemekten...ne olmus, nasil olmus, hangi zamanda olmus gibi sorulara maruz kalarak - post post ilerliyorum...

    sanmaktan geciyor hersey.
    ben bugün kabristan ziyaretinden sonra, hic bir sorumluluk ve aciyi kaldiramayacagimi düsündüm bir an.

    ve son fotografta ki pon pon cicek, nesne veya her neyse...bakarken ve mouse´la yavas yavas indirirken sayfayi birden o son fotograf ile KUS KAFALI BEN fotografi - bir biriyle örtüstü.
    onlari hic yan yana koydun mu?
    sanki biri negatif digeri pozitif...hayat gibi iste.

    YanıtlaSil
  2. merak ettim, tatildesin sandım...
    bugün benimde yüreğimde taş var ve kafam annemle meşgul. şu yazdığın satırlar sanki ben gibi. anneciğine çok geçmiş olsun Meralcim. Neyi var bilmiyorum ama, umarım biran önce iyileşir. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. durumdan haberdar et.ister buradan ister mailden.öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  4. Canım Meral, umarım her şey yoluna girer.

    YanıtlaSil
  5. canımbenim..dualarımda ve aklımdasın hep!
    öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. ayci, hayatin o yani icin hep hazirliksiz olacagiz sanirim... yanyana koydum simdi sen soyleyince. haklisin :)

    oipcigim, tesekkur ederim. tatillerimi yaninda gecirme karari aldim. simdi derginin bitmesini bekliyorum,dondum ama aklim orda kaldi, gunler gecmiyor... size de cok gecmis olsun. umarim yureginizi ferahlatan haberler alirsiniz en kisa zamanda.

    nihan'cigim, tesekkurler. ben de operim.

    asli'cigim, insallah girecek. iyi dileklerin icin cok tesekkurler.

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. biricik yesom, cok saol, ben de seni opuyorum.

    YanıtlaSil
  8. meralcim sayfana sık sık giriyorum sayfamın sağında hep yan profilini görüp yok diyorum işleri var ve demekki henüz bitmedi..alışıyor diğmi insan..

    YanıtlaSil
  9. Meralcik, mailde anneni soramamistim, bilgisayar kapanmak uzere diye cabucak bitirmistim ya. Ne desem o tas hafiflemez ki... Allah'im Meral' in annesi iyilessin ya!
    Biliyor musun, dun bir karar vermistim, minik bir karar ve ruyamda da annemi gordum ve bence bana bir isaret verdi,dogrulugu hakkinda ve bugun sabah emindim. cesurca kararimi gerekli yere sundum. Anneler...
    Annem, babam sagliklari konusunda bana pek bir sey soylemiyorlar endiselendirmemek icin. Ben cocuk onlara bir sey olacak diye hep deli gibi korkuyorum!
    sevgiler, Meralcigim...

    YanıtlaSil
  10. Meralciğim, ben de tam özlettin kendini demek için girmiştim ki bloğuna bu postu görüp çok üzüldüm. Anneciğine şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Anneni görmüş biri olarak (bisikletini istediğim gece yan yana oturuyordunuz)acil şifalar diliyorum. Her şey iyi olacak inan.

    YanıtlaSil
  12. coook gecmis olsun =((( insallah en kisa zamanda düzelir ne gibi rahatsizligi oldugunu bilmesemde zaten önemsiz, sadece iyilesmesini diliyorum !

    YanıtlaSil
  13. zeynepcigim, kesinlikle alisiyor ve hatta özluyor...

    hayalcim, tesekkur ederim. boyle arada mesafe olunca hic rahat olamayacagiz sanirim... umarim hep iyi olurlar. guzel dileklerin icin tekrar tsekkurler. opuyorum seni.

    ayse'cigim, bugun daha iyi geliyordu sesi, ben de iyiyim biraz. cok tesekkurler...

    burcakcim, inaniyorum iyi olacak. baska turlu gecmiyor uzakta zaman...

    senacim, minik perim cok tesekkur edirim guzel dileklerin icin...

    cok sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Kuzu, her şey yolunda mı? anneciğe acil şifalar...

    YanıtlaSil
  15. Meralcim annene acil şifalar diliyorum, umarım eski sağlığına bir an önce kavuşur...:)

    YanıtlaSil
  16. postunu şimdi gördüm .. anneciğine çok geçmiş olsun..biran önce sağlığına kavuşmasını diliyorum ...

    YanıtlaSil
  17. meralim onun için mi sessizdin, hepimizi iyi dileklerimizi pozitif enerjimizi gödneriyoruz anneciğine çabucak eski saplıklı günlerine döner umarım. öpüyorum seni güzel suratım

    YanıtlaSil
  18. Canım benim çok geçmiş olsun, tatil öncesi iş yoğunluğu herkesi özletti derken anneciğinin haberine çok üzüldüm.. acil şifalar diliyorum canım benim..

    YanıtlaSil
  19. Geçmiş olsun. Dilerim her şey kısa zamanda yoluna girer ve keyifle Gainsbourg'u izleyebiliriz.
    Sevgiler.

    http://fizy.com/s/11ukdy

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Meral,

    annenin rahatsizligini bilmiyorum ama her hastaliga en iyi gelen sey moraldir canim. Annene guc ver..

    seni butun kalbimle, ceylanlarimla, kizlarimla, kuslarimla opuyorum..

    YanıtlaSil
  21. bir taş gelip otuveriyor insanın içine , konuşmak istemiyor, yazmak istemiyor
    var mı sağlık gibisi
    acil şifalar
    sağlıklı mutlu günler hepimiz için

    YanıtlaSil
  22. herkese sevgiler, ben de cok ozledim!

    minik senam, ilk firsatta sorularini yanitlayacagim... belki bunlar sadece sana ozel olur ;)

    annem cok iyi bugunlerde, iyi dilekleri icin herkesi tek tek opesim var...

    YanıtlaSil
  23. neredesin Meral çok merak ettim seni ?

    YanıtlaSil
  24. bur cak cak! kos bi mailine bak!

    YanıtlaSil
  25. Meral'cim, annenle ilgili yaziyi okumus ama yorum birakamamistim. Simdi yeni yazilar bulmayi umarak yeniden geldim ama yeni yazin yok umarim senin ve annenin keyfi ve sagligi daha iyidir simdi!

    YanıtlaSil
  26. meral can nerelerdesin...umarım herşey yolundadır...sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. canım hadi ama gel artık güzel haberlerinle, annen nasıl oldu?? sen nasılsın ??

    YanıtlaSil
  28. Meralciğim merak ediyorum seni ve anneni. Umarım her şey iyidir...

    YanıtlaSil
  29. Allah içinize bir huzur versin. herşeyin hayırlısını versin.

    YanıtlaSil
  30. Sen nerelerdesin yaa Meral'cim ?

    YanıtlaSil
  31. Meral uzun süredir bakıp duruyorum yeni yazı girdin mi diye, nasılsın nerelerdesin merak ediyorum ben seni..

    YanıtlaSil
  32. meralllllllllll .......
    hu huuuuuuuuuuuuu...
    ordamısınnn......

    YanıtlaSil
  33. Insallah hersey en kisa zamanda yoluna girer Meral.Yoklugun hisediliyor fazlasiyla.

    YanıtlaSil
  34. I really like your blog! Please take a look at mine (:
    www.fashionfromheadtotoe.blogspot.com
    - Hope you want to follow me back!

    Xoxo

    YanıtlaSil
  35. NEREDESİİİİİNNNNNNNNN ??????????
    aSHLEYYYYYYY

    YanıtlaSil
  36. Annene ve sana tüm iyi dileklerimi gönderiyorum, şu satırları yazarken tamamen iyileşmiş olmasını diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. Bu özgün bloga rastladığıma sevinirken,
    bu postla üzüldüm.
    Umarım anneniz bir an önce sağlığına kavuşur.
    Tekrar görüşmek üzere.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Meralciğim merhaba, umarım aradan geçen bu 4 ay içinde annen eski sağlığına kavuşmuş, herşey yoluna girmiş ve hayat sana yepyeni güzel ve mutluluk dolu sürprizler sunmuştur canım. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  39. cok gecmis olsun bir an once iyilessin, kalbin kus gibi ucmaya baslasin:)

    YanıtlaSil