"Benim çirkin manzaram"

15 yorum:

  1. heyyyy nasıl heyecan yaptım meral erdoğan ismini görünce:)
    Çok özledim ben seni yahu,hiç alakalı olmadı sanırım zaten daha linkide tıklamadım,aman boş ver linki:)
    çok merak ettim en son mailden sonra herşey yoluna girmiştir umarım?
    Dur yahu yazacak çok şey var ben en iyisi mail atayım:)

    Kocaman öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. Canımmm sen geldin mi çok özledim seni,
    sayfanda bi canlanma gördüm hemen koştum iyimisin, nerdesin..

    YanıtlaSil
  3. Nerelerdesin diye mail attık ama hiç cvp gelmeyince senden ümidi kesmiştim. Belki şimdi beni hatırlar ve yazarsın :( Özledk seni

    YanıtlaSil
  4. özledim seni,umarım uzun süreli bir dönüş olmuştur bu.bugün hep aklımdaydın.mail atacağım yarın.

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraf muhteşem, nasıl çirkin olabilir ki????

    YanıtlaSil
  6. evet fark ettin mi seni tek ben merak etmiyormuşum ve çok özledin
    özellikle ben ayrıca merakla mailini bekliyorum

    merallllll özledimmmm
    burada ol hep ol :)

    YanıtlaSil
  7. şimdi güzel manzaralı bir yerde oturdugum icin kahrolmalıyım sanırım!

    YanıtlaSil
  8. oh be yaw..şükür kavuşturana... umarım cöö deyip kaçma planın yoktur... hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  9. bir link koydun benim gibi herkes ne çok sevindi.
    kıskandım ne diyim.

    YanıtlaSil
  10. Harika foto. Umarım sen de katılırsın yarışmamıza :)

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin.. ama gördüğüm kdrı pek çirkin sayılmaz ;)

    YanıtlaSil
  12. Hi dear Meral! :)
    About the buildings I don't no, but this picture in totally is really beautiful,it has a great feelings.
    I love the idea of the competition.

    Have a nice time

    YanıtlaSil
  13. Yine yoksun yazmıyorsun.Mail de attım ama cevap alamadım. Hersey yolundamı Meral abla? Bir ses ver lütfen ?

    YanıtlaSil
  14. It was very interesting to read this piece of writing! Thank you so much!

    YanıtlaSil