fragile things

9 yorum:

  1. O küçük demliği de yerim, sayende yamyam oldum, çizimlere baktıkça yemek yeme hissi uyandı bende doktorr:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir çizim tebrik ederim.

    Bu arada "Değerler Eğitimi" hakkındaki görüşlerinizi sayfamda paylaşmanızdan memnuniyet duyacağız.

    Bugünkü sayfada daha önce karaladığım bir çocuk deseni var. Bir maniniz yoksa sayfama buyur musunuz? Birzkahve molası verebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. nsil yapiyosun nasillll...
    cok begeniyorum !!

    YanıtlaSil
  4. evet bulusalimmmmmmm =)

    YanıtlaSil
  5. Sen daha harikasın Meralcim. Beğendiğine çok mutlu oldum ayrıca :)))

    YanıtlaSil
  6. Meralcim, sana nasıl ulaşacağımı bilemediğimden yorum bırakayım dedim. Akşama Adem Baba'ya rez. yaptırdığınızı yazmışsın, yanlış bir yönlemdirme yapmak istemem, burası küçücük mütevazi bir yer, alkollü içki servisi de yoktur. Kutlama deyince uyarmak istedim. Ama yemeklerin lezzeti ve hesaplılığı konusunda çok başarılı olduğununu tekrar hatırlatayım.

    İyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel özlemişim çizimlerine bakmayı :)

    YanıtlaSil
  8. :) yanaklarda ki o pembelik...

    YanıtlaSil