iki gündür birlikteyiz...


susam bey...

15 yorum:

  1. ama böyle bir surat olamaz yaa, ikinizin yanında olsam şimdi ya.

    YanıtlaSil
  2. yakında tüm pisileri kütüğüme geçireceğim zaten.. :)

    YanıtlaSil
  3. ben de gelmek istiyorum oraya...canım, o da turuncu baksana....

    YanıtlaSil
  4. ne kadar tatli bir kedi suratidir bu !! allahim nasil yaratiyo bizde nasil seviyoruz =)

    YanıtlaSil
  5. ama bu çok tatlı ...
    maşallah ...
    insan bi dakka ayrılamaz yanından zaten ..
    pembiş burnunu yesinler senin susam bey :)

    YanıtlaSil
  6. bana benziyor sanırım bu şirinlik :P

    YanıtlaSil
  7. ben onu yirimmm çokk güzelll çok tatlııı >.<

    YanıtlaSil
  8. cok seker, ismi de uymus rengine :)

    YanıtlaSil
  9. cok guzel masumiyeti, kirilganligi iyi sahibesi var allahtan:)

    YanıtlaSil
  10. Ben bu susamı böreklerin, çöreklerin üzerine sepeler yerimm yawww :))

    YanıtlaSil
  11. :)minnoş kediş şirine cimcime sevimli :))

    YanıtlaSil
  12. Allahım bu nedir böyle! :) ooyyyşş :)

    YanıtlaSil
  13. Amanın bu ne böyle, minicikkkkmiş :)

    YanıtlaSil
  14. Ohh ne tatli susam bey.. ;)

    YanıtlaSil