tiny watermelons

a lots work, little time...

12 yorum:

  1. değmeyin keyfime...neden mi?...bloğunu sık güncellemeye başladın ya:))

    YanıtlaSil
  2. nihancim, ben de seni cok ozluyorum. umarim yeni bir seyler de yapabilirim. hep sandiktan, hep sandiktan :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım o karpuzcuklaraa! ^^

    YanıtlaSil
  4. mübarekmiş sandık :)çıktıkça çıkıyo ...maşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitti kutupcanim :) tazelenme zamani :)

      Sil
  5. süper oluyor seni takip etmesi... her gün yeni bir tasarım yeni bir kayıt istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pericim, cok tatlisin. elimden geleni yapacagim. cok tesekkur ederim...

      Sil
  6. yazınız da çok güzel çok karakterli..
    font olur bence^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisacim, cok simarttin beni :) tesekkur ederim...

      Sil