blameworthy

26 şubat 2012

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. veterineri vahsi degil de mizaci sert dedi :) icimiz rahat :)

      Sil
  2. inanmadimmmmm seni tirmalamasinnnn =(
    ama yinede kedin cok tatli =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet beni hakladi senacim. bu kez ben kasindim :)

      Sil
  3. Sarman Zorro! İmzasını atmış işte :) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aybigecim kesinlikle zorro. bu arada keyfi cok yerinde ve heyecanli oldugunda oluyor butun bunlar. kendini kaybediyor oynarken. ve tabii ben de :)

      Sil
  4. huuu ben bilirim onun ne demek olduğunu:(
    yalnız bizimkinin ırkı biraz vahşi diye olduğunu düşünürdüm bu pamuğun işi olabileceğini düşünmezdim O.O tırnaklarını kısa aralıklarla kesmek-kestirmek en güzel çözüm.. yumuş oyun saatleri dilerim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eflatunkedi'ciğim, senin guzellik van kedisi miydi? biliyor musun annesiyle birlikte tam 8 tane van kedisiyle birlikte olma sansimiz oldu :) ve bir tanesi bile ne tirnak cikardi ne de isirdilar :) tirnaklari kesildiginde cok kendine guvensiz ve mutsuz oluyor dayanamiyorum o haline. sadece klinige gittigimizde kesiliyor. daha sık kesmeye alistirsak iyi olacak, cok haklisin...

      Sil
  5. I have two cats)
    and scratches on my hands - a very common thing
    But anyway, I love my cats...
    and scratches heal))

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. burcakcim. iyilesti hepsi cok iyiyim simdi :) opuyorum senin o gupguzel suratini :*

      Sil