donation

bıçak sırtında yaşam süren 40 bini aşkın hasta. ve bu listeye her yıl 8 bin kişinin eklendigi tahmin ediliyor. gectigimiz yil organ bagisinda bulunan kişi sayisi 200'ü bulmamis. bundan 12 yil once 'tıbben yaşamım sona erdikten sonra doku ve organlarımın; tamamını diğer hastaların tedavisi için bağışlıyorum' kutucuğuna işaret koydum. o günden bu güne etrafımda bağışta bulunan bir kişi dahi olmadı. bu dillendirilmesi ayip bir sey mi acaba? 
bağis islemini oturdugunuz semtin saglik ocaginda sadece bir form doldurarak bes dakikada gerceklestirebiliyorsunuz... 

2 yorum:

  1. güzel resim ve güzel bir yazi !!
    cok dogru.. ben hic bi organimi bagislamadim simdiye kadar bu söylediklerini düsünmeliyim.. yalnizca ölümümden sonra ogranlarimin bagislanmasi icin bir belge hazirlattirdim..

    YanıtlaSil
  2. bende çok istiyorum bağışlamayı...

    YanıtlaSil