for kutupayusu

böyle şeyler yapabilen annelerin ellerini öpesim var. 

14 yorum:

  1. Canım ben geldim.gerçekten çoook güzel:))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldiniz :) belki sizden fırında baykus tarifi alabiliriz :)

      Sil
  2. benim annemde var o yetenek, ama şimdi her şeyin hazırı varr kafalarında kendisi :/

    YanıtlaSil
  3. çok kolay bişey aslında.saç örgü örülmüş.gözler olunca baykuş oluşmuş.daha önce de görmüştüm ve çok beğenmiştim .iyi ki paylaşmışsınız.of yapılcakların listesi uzadı da uzadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu lustede ust siralara tasi smilenacim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. napalim hayalperest, uzulme. biz de bulup birilerini yaptiracagiz...

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. hiiiiii kutucum, sen de baykusseverdin degil mi?

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. al canim, http://inciswf.com/1321393551.swf

      Sil