portraits of nobodies 1

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. nihancim, bunlarin sahibi yok. en cok sevenin oluyorlar :)bayan yorgun bakış senin olsun...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) siz yokken pek keyifsiz buralar :)

      Sil
  3. oh, so nice...
    i like this style)

    YanıtlaSil
  4. hello evellean :) thanks for nice comments :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello) Thanks for you drawings and and subscribe to my blog;)
      mutually))

      Sil
    2. a great pleasure to meet you :)

      Sil
  5. çok güzel.Anlatmak istediği çok şey var gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun ilgi alani gunluk su tuketimi sevgili g. cok yakinda her seyi anlatacak :)cok tesekkurler, begenmene cok sevindim...

      Sil
  6. cok seviyorum bu cizimlerini cooooook !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlari sana gondericem senacim. biraz avrupa gorsunler :)

      Sil
  7. ne diyeyim bilemedim. harikaa.. bundan sonra ben sadece harika yazssam bile bil ki harika X 100 dür o..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyhancim, ne kadar mutlu ettin beni boyle :) cok tesekkur ederim. kizlar sizin icin... bagriniza basin onlari, yalniz kalmasinlar :)

      Sil