snowy days & hungry birds

unutmayalim...
 illustration

16 yorum:

  1. resim cok anlamli...
    bu soguklarda onlara yardim edelim, herkes birazcik birsey yapsa :) tum kuslar bayram eder valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle her yer karla kapli oldugunda... onlar icin çok zor bu gunler...

      Sil
  2. evdeki ekmekleri kuşlara, artan yemekleri de kedi ve köpeklere ayırıyorum.. sokağa çıkınca ağaç diplerine koyuyorum, 2 saate kalmıyor lüpletiyorlar.. çok uzun ve dondurucu bir kış oldu bu yıl :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pinarcim, bir sure daha boyle olacak sanirim. bugun ben de kalan yemekleri indirdim. gozleri donmus acliktan, birbirlerini ezerek yediler :(

      Sil
  3. çok güzel olmuş, sokaktaki hayvanları düşündükçe çok kötü oluyorum, yapabildiğimiz kadar yardım etsek en azından ne güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske matiscim. ama nedense her seye yetisiyoruz da boyle kucucuk seylere vaktimiz kalmiyor...

      Sil
  4. şahaneliğin belgesi olmuş bu post...
    dur öpcem ... mcuks

    YanıtlaSil
  5. Unutur muyuz hiç, her sabah evin bütün pencerelerini bulgurla ziyaret ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutucum, hic suphem yoktu bi harikasin, bulgura bayiliyor bizimkiler de :)

      Sil
  6. Annem sağolsun her sabah balkonumuza kahvaltılarını bırakıyor. Ben de dün iş yerinde onlarla lahmacunumu paylaştım! :) O kadar acıkmışlardır ki İbrahim Tatlıses misali parçalara ayırdığım tüm lokmaları afiyetle yediler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcakcim, oraya gelsem bana da lahmacunlari parcalasan lokma lokma. ama dunyanin en nefis lahmacunu bizim burada yapiliyor sen gelsen. kuslardan falan konussak. belki biraz insana benzerdim.

      Sil