back to black

26 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. acil mudahale icin hazirim canimayucum. lokasyon ver :)

      Sil
  2. evet bir kez daha ba-yıl-dım! Ah yetenek ne güzel şeysin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. delianne, cok mutlu ettiniz beni... tesekkur ederim.

      Sil
  3. bugüne kadar gördüğüm en güzel amy illustrasyonu olmuş bu! şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lumos Design, ne guzel bir iltifat bu :) cok tesekkurler :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sen de oylesin goksu. cok merci :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. hosgeldiniz :) cok tesekkur ederim. begenmenize cok sevindim...

      Sil
  6. yine muhteşem! yine harika! yetenek! :)

    YanıtlaSil
  7. seni çok seviyorum, hem kalbini hem yeteneğini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de nihancim :) hani gelecektin? hani yagmur yagarken kahve icecektik... hala bekliyorum ben. opuyorum seni.

      Sil
  8. mutlaka birgün geleceğim..:))

    YanıtlaSil
  9. Sana bişiy diyimmi? Herrrgün B-boy baby ile kapıdan çıkıyorum,hemen arından Rehab başlıyor fırındayken ve tramvaya yaklaşırken You know I'm no good ve tramvaya binip karlı soaklardan geçerken şu son bir aydır Back to Black dinliyorum.Hemde sürekli..Bu şu ana kadar gördüğüm en başarılı Amy ilustrasyonu .Tek kelime ile harika ! Çok yetenekli ve yaratıcısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ash, cok cok opuyorum seni. tesekkur ederim...

      Sil
  10. It's a wonderful picture, and the character of Amy is very well displayed)
    So fine)

    YanıtlaSil
  11. meralcim ne kadar yeteneklisin. çok ince, çok naif ama çok güçlü çizdiklerin. sana çok hayranım ben :))

    YanıtlaSil
  12. oipcim, cok tesekkur ederim. yine cok mutlu ettin beni...

    YanıtlaSil