geyikli gece


27 ekim '13

11 yorum:

  1. Evet kimsesizdik ama umudumuz vardı
    Üç ev görsek bir şehir sanıyorduk
    Üç güvercin görsek Meksika geliyordu aklımıza
    Caddelerde gezmekten hoşlanıyorduk akşamları
    Kadınların kocalarını aramasını seviyorduk
    Sonra şarap içiyorduk kırmızı yahut beyaz
    Bilir bilmez geyikli gece yüzünden...

    Turgut Uyar
    Geyikli Gece

    YanıtlaSil
  2. aybigecim, posterim ulasmadi bana. firsatin olmamistir umarim. kaybolmus olmasi ihtimalini dusunmek istemiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Meral'cigim, ne kadar guzel..

    YanıtlaSil
  4. ne kendi bloğuma ne bloglara pek uğramaz oldum be Meralim :( facede fink atıyorum :P

    YanıtlaSil
  5. Çdk beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler ayla hanim. sizin kizlar da cok guzeller :)

      Sil
    2. Ben yazoığınızı farketmemişim baya zaman olmuş ama bende çok teşekkür ederim :)

      Sil